koopjes op de beurs..

Fulleke

MF veteraan
23 apr 2003
5.145
6
Moordrecht
ik heb de 2e dag goed gekeken, en vastgesteld dat als je echt goedkoop een mooi pak of een helm wilt hebben, je naar de stand van hein gericke moet gaan.
Het scheelt echt tientallen euro's in vergelijking tot bijvoorbeeld kalsbeek of anbergen etc...
Ik heb eeb Arai nr 5 voor 189,- euro. Bij de rest stond ie voor 325...

succes
 
Goedkoop kan ook duurkoop zijn uiteindelijk....

maar goed, zullen ook ongetwijfeld wel wat aantrekkelijk geprijsde dingen bij zitten
 
31 eurie paddock stand voor de voorkant, en 75 eurie voor een Rugbeschermer van Dianese, en de laarzen zijn nooit een koopje :( maargoed Nu wel :P
 
Wat leuk! Iedereen denkt dat "De Beurs" altijd zo veel goedkoper is!

NIET DUS!!!!!!!!!!!!!

Ga maar eens de dag na de motorbeurs naar je dichtsbijzijnde motorhandelaar die ook op de beurs heeft gestaan! Ik durf er bijna om te wedden dat ze er nog goedkoper aanbieden dan op de beurs zelf!

Greetz.....

p.s. ben zelf ook heen geweest en ik vond het er niet bepaald goedkoop. Qua kleding/ helmen/ handschoenen/ laarzen/ assocoires, maar ook betreft de motoren!!
 
ik heb de 2e dag goed gekeken, en vastgesteld dat als je echt goedkoop een mooi pak of een helm wilt hebben, je naar de stand van hein gericke moet gaan.
Het scheelt echt tientallen euro's in vergelijking tot bijvoorbeeld kalsbeek of anbergen etc...
Ik heb eeb Arai nr 5 voor 189,- euro. Bij de rest stond ie voor 325...

succes


ik heb bij hein gericke een MQP pak zien liggen voor 299. Bij Safe lag exact hetzelfde pak voor 229. Het loont dus wel de moeite om eerst even rond te kijken voor je ergens iets koopt.
 
Ik ben vandaag geweest , je kon er inderdaad voor niet al teveel geld kleding kopen maar de goedkopere leren combi's van onbekende merken vond ik ook echt totaal nix van kwaliteit ofzo uitstralen, heel dun leer en slechte en weinigg protectie. De betere merken waren wel wat onder de winkel prijzen maar als je in de winkel even gaat onderhandelen krijg je het daar ook vast wel voor die prijs.

Ik was op zoek naar accesoires zoals kuipruit, crashpads, undertail ... maar vergeet het maar :| helemaaal nix .. nergens een standje die daar wat van verkocht, als ze het al in de vitrine hadden liggen lag het er voor de show en verkochten ze het niet.

Ik heb wel bij MDI een kuipruit en crashpads kunnen bestellen met 10% korting en geen verzend kosten maar ja dan was ik voor die twee nog steeds 170 euro's kwijt ...

Al met al was het wel een leuke beurs alleen wat teveel kleding standjes naar mijn zin ..
 
Als je echte koopjes wilt, kan je beter even naar Louis.de gaan surfen. Heb net een leren jack besteld, van € 200,- voor € 70,- . Is een restantmodel, maar so what!

Kijk hier


Zelfde jack is bij Motozoom ook in de aanbieding, van € 280,- voor € 230,-. En dan nog beweren dat hun aanbiedingen goedkoper zijn dan die van Louis.de :?

Kijk hier
 
[me]smitjr heeft veel rondgekeken, en gezien, maar eh niet echt wat gekocht.[/me]

Wel weer wat connecties opgedaan, enne ff gezellig langs motorfreaks geweest/bakkie koffie weze drinke (voor me pa).


ojah, wel een moto73 actie genomen --> koopje!! :P , 10 bladen voor 10euro. Mooi blad, veel tech specificaties, praktische tips en (motor)(accesoires)vergelijktesten.

Liep btw, met me MF-T-shirt aan. (Nog ff kletsverhaaltje met Spyke gehoude)
EDIT: enne me pa is nu gek geworde op de Duc St 2!!en ik op de monster 600 :X
 
MQP Pantera voor 129 eurotjes
klein_19022003-264.jpg
 
Als je echte koopjes wilt, kan je beter even naar Louis.de gaan surfen. Heb net een leren jack besteld, van € 200,- voor € 70,- . Is een restantmodel, maar so what!

Kijk hier


Zelfde jack is bij Motozoom ook in de aanbieding, van € 280,- voor € 230,-. En dan nog beweren dat hun aanbiedingen goedkoper zijn dan die van Louis.de :?

Kijk hier

hele stoere jack voor weining geld idd :}
 
yep... netals die paddockstand van 31 euro bij motozoom (louis.nl)
ik heb hem voor 21 euro thuis laten bezorgen vanuit duitsland.

wat een afzetters!

maar ik heb een rugprotector gekocht van dainese. in de winkel zijn ze 15 euro duurder ..

dus dat valt wel mee qua koopje
 
[me]smitjr heeft veel rondgekeken, en gezien, maar eh niet echt wat gekocht.[/me]

Wel weer wat connecties opgedaan, enne ff gezellig langs motorfreaks geweest/bakkie koffie weze drinke (voor me pa).


ojah, wel een moto73 actie genomen --> koopje!! :P , 10 bladen voor 10euro. Mooi blad, veel tech specificaties, praktische tips en (motor)(accesoires)vergelijktesten.

Liep btw, met me MF-T-shirt aan. (Nog ff kletsverhaaltje met Spyke gehoude)
EDIT: enne me pa is nu gek geworde op de Duc St 2!!en ik op de monster 600 :X

Werd je alleen door ons gespot neej toch???

Nog een leuke demper uitgezocht voor je toekomstige motor?
 
ik heb bij hein gericke een MQP pak zien liggen voor 299. Bij Safe lag exact hetzelfde pak voor 229. Het loont dus wel de moeite om eerst even rond te kijken voor je ergens iets koopt.

Die prijs is helemaal niet verkeerd, welke safe vestiging?
 
Werd je alleen door ons gespot neej toch???

Nog een leuke demper uitgezocht voor je toekomstige motor?


Mwa...mwa mwa, leuk geprijst hoor zo'n setje highmounts. Ben zo 800a1000 euro's kwijt, maar volges mij maak en nie zoveel uit kwa geluid. Heb nou wel de prijslijsten van verschillende merken, maargoed we gaan eerst maar es ff wat geld spare.

Ehm, denk wel dak alleen door jullie en Spyke gespot ben :?
 
Wat leuk! Iedereen denkt dat "De Beurs" altijd zo veel goedkoper is!

NIET DUS!!!!!!!!!!!!!

Ga maar eens de dag na de motorbeurs naar je dichtsbijzijnde motorhandelaar die ook op de beurs heeft gestaan! Ik durf er bijna om te wedden dat ze er nog goedkoper aanbieden dan op de beurs zelf!

Greetz.....

p.s. ben zelf ook heen geweest en ik vond het er niet bepaald goedkoop. Qua kleding/ helmen/ handschoenen/ laarzen/ assocoires, maar ook betreft de motoren!!


:^
 
Terug
Bovenaan Onderaan