Koos Spee: Iedereen puntenrijbewijs

Het zal me werkelijk niet boeien...
Rijd altijd te hard, 1 keer aangehouden, nooit een punt op mn rijbewijs gekregen, zie het probleem niet? Je moet het wel ERG bont maken wil je er een krijgen... En dan ben je al vaak je rijbewijs kwijt omdat je >50 te hard reed _O-
 
Laatst bewerkt:
Is die man met z'n kop tegen de muur gelopen ofzo??? Hij slaat nu wel erg door hoor!!! Het is hier met gemak al zo'n politiestaat waar je niks mag!!! We willen hier in dit K*tland al veel te veel regelen via de wet, maar helaas dat gaat niet want er zijn altijd nog andere mansen die er anders over denken!

Laat die gast gauw wat anders gaan doen!!!

Grtz Eagle.
 
als deze lapSWANS (koos de struikrover) nu eerst eens alle vrachtwagens gins bekeuren die: 1 Harder rijden dan de toegestane 80 m per uur /uitzonderingen daargelaten ( dus ongeveer alle vrachtwagens) en 2; inhalen waar niet toegstaan, daarna de koekbikkers gaat aanpakken, dan en alleen dan mag ie gaan zeiken op motorrijders......
 
als deze lapSWANS (koos de struikrover) nu eerst eens alle vrachtwagens gins bekeuren die: 1 Harder rijden dan de toegestane 80 m per uur /uitzonderingen daargelaten ( dus ongeveer alle vrachtwagens) en 2; inhalen waar niet toegstaan, daarna de koekbikkers gaat aanpakken, dan en alleen dan mag ie gaan zeiken op motorrijders......

Volgens mij snap jij niet helemaal waar dit topic over ging :?

Het gaat over rijbewijsbezitters, niet over motorrijders ??


Aangezien het beginnend bestuurder verhaal beging te lopen vanaf het moment dat je voor het eerst slaagt voor de eerste categorie op je rijbewijs... en de meesten toch echt eerst hun B halen en pas jaren later hun A..... hebben motorrijders hier nu nog minder last van als de gemiddelde verkeersdeelnemer en ook al het algemeen ingevoerd word zijn de criteria voor het behalen van een punt voor alle andere categorieën op het rijbewijs, niet specifiek voor motorrijders.
 
Volgens mij snap jij niet helemaal waar dit topic over ging :?

Het gaat over rijbewijsbezitters, niet over motorrijders ??


Aangezien het beginnend bestuurder verhaal beging te lopen vanaf het moment dat je voor het eerst slaagt voor de eerste categorie op je rijbewijs... en de meesten toch echt eerst hun B halen en pas jaren later hun A..... hebben motorrijders hier nu nog minder last van als de gemiddelde verkeersdeelnemer en ook al het algemeen ingevoerd word zijn de criteria voor het behalen van een punt voor alle andere categorieën op het rijbewijs, niet specifiek voor motorrijders.

Maar waarom word er dan wel gekeken naar de datum van afgifte van je rijbewijs bij gemeentehuis? Of word de datum alleen overgenomen van de desbetreffende categorie wanneer deze is behaald waarin je een overtreding hebt gemaakt? (bij bijvoorbeeld rijbewijs inname etc) Want dan zou het net lijken alsof je wel beginnende bestuurder bent terwijl je bijvoorbeeld al 4 jaar je auto rijbewijs hebt. Staat er een kersverse datum in het PB... ?
 
Maar waarom word er dan wel gekeken naar de datum van afgifte van je rijbewijs bij gemeentehuis? Of word de datum alleen overgenomen van de desbetreffende categorie wanneer deze is behaald waarin je een overtreding hebt gemaakt? (bij bijvoorbeeld rijbewijs inname etc) Want dan zou het net lijken alsof je wel beginnende bestuurder bent terwijl je bijvoorbeeld al 4 jaar je auto rijbewijs hebt. Staat er een kersverse datum in het PB... ?

Ik snap eigenlijk niet wat her allemaal staat.... de periode van 5 jaar dat je beginnend bestuurder bent begint te tellen vanaf de eerste (en enige) keer dat je je rijbewijs haalt.
Alles wat daarna komt zijn categorie uitbreidingen.

Zo kun je het t beste zien. :)
 
Volgens mij snap jij niet helemaal waar dit topic over ging :?

Het gaat over rijbewijsbezitters, niet over motorrijders ??


Aangezien het beginnend bestuurder verhaal beging te lopen vanaf het moment dat je voor het eerst slaagt voor de eerste categorie op je rijbewijs... en de meesten toch echt eerst hun B halen en pas jaren later hun A..... hebben motorrijders hier nu nog minder last van als de gemiddelde verkeersdeelnemer en ook al het algemeen ingevoerd word zijn de criteria voor het behalen van een punt voor alle andere categorieën op het rijbewijs, niet specifiek voor motorrijders.


Excuus, nu ik het teruglees begrijp ik dat mijn punt niet helemaal is overgekomen :+
Wat ik hier eigenlijk mee wilde zeggen is dat zover ik weet dhr. StruikroverT aangesteld is om beleid uit te voeren en niet om dit te gaan bedenken. Als hij de regels nu eens zou toepassen, en dit waren de voorbeelden die ik aanhaalde, kun je al een hoop problemen voorkomen.

Als je de regels niet toepast kun je wel steeds nieuwe regels maken maar blijft het effect uit. De laatste opmerking over motorrijders was meer omdat ik weer een herhaling zag van dat programma met die dwerg waarbij Koosje zijn mening over motorrijders weer eens liet doorschemeren |( .
 
ej, even klein beetje offtopic.

Ik heb mn B rijbewijs bijna 10 jaar geleden gehaald. Dus in de tijd dat het punten systeem nog niet was ingevoerd. Onlangs heb ik dit rijbewijs verlengd met A. Oftewel ik heb A gehaald in de tijd dat het puntensysteem al bestaat. Heb ik nu op mn A/B rijbewijs wel of niet een puntensysteem ?

edit:
ik zie nu pas dat het antwoord een paar posts hierboven me staat.
 
Laatst bewerkt:
tjah moet je hierop toch zeggen... ik weet het wel maar het mag niet van MF :)

F!!!!!!! koos spee hij zorgt ervoor dat motoragenten van hun motor afgereden worden door mensen die geen punten meer over hebben, wat pas geleden nog gebeurt is door meneer koos spees regeltje nu mist de agent een been.... een nieuwe bumper kost nog lang niet zoveel als de bekeuring die je krijgt, of opnieuw je rijberwijs moeten halen .......
wel grappig en dan hebben ze het over veilig rijden.....

mensen in dit land weten niet waar ze mee bezig zijn..
 
Laatst bewerkt:
Die koos spee zouden ze moeten afschieten, die mafkees.
Ben ik bijna van me f*cking puntenrijbewijs af, wil die eikel het opnieuw invoeren.

Hoop echt dat het niet doorgaat, de oudjes moeten ze maar eens terug opnieuw laten opgaan ofzo, die zijn (vind ik dan persoonlijk) over het algemeen gevaarlijker dan de mensen van gemiddelde leeftijd, puur omdat ze zo verrekes traag rijden, en iedereen ophouden, en onverwachts (meestal ook zonder knipperlicht) van baan verwisselen.
Of je moet rijden als een zandzak, en zo een gevaar bent voor jezelf en voor anderen, dan kan ik begrijpen dat je opnieuw opmoet ofzo.

M.v.G Mark
 
Die koos spee zouden ze moeten afschieten, die mafkees.
Ben ik bijna van me f*cking puntenrijbewijs af, wil die eikel het opnieuw invoeren.

Hoop echt dat het niet doorgaat, de oudjes moeten ze maar eens terug opnieuw laten opgaan ofzo, die zijn (vind ik dan persoonlijk) over het algemeen gevaarlijker dan de mensen van gemiddelde leeftijd, puur omdat ze zo verrekes traag rijden, en iedereen ophouden, en onverwachts (meestal ook zonder knipperlicht) van baan verwisselen.
Of je moet rijden als een zandzak, en zo een gevaar bent voor jezelf en voor anderen, dan kan ik begrijpen dat je opnieuw opmoet ofzo.

M.v.G Mark
Je bent er dus tegen dat dergelijke verkeersdeelnemers punten kunnen krijgen.
En doordat ze punten krjgen zouden ze kans lopen om het rijbewijs kwijt te raken.


EgbertO
 
Je bent er dus tegen dat dergelijke verkeersdeelnemers punten kunnen krijgen.
En doordat ze punten krjgen zouden ze kans lopen om het rijbewijs kwijt te raken.


EgbertO
Dag EgbertO,

Ik ben er gedeeltelijk op tegen ja.
Waarom: Voor mensen zoals ik, die wel doorrijden, maar voor de rest niks doen kwa gevaarlijk weggedrag enzo, worden als het ware in bedwang gehoude door het punten rijbewijs.

De "echte gevaren" laten ze rustig door sukkele, omdat die niks te vrezen hebben, want die rijde niet te hard.

Ik ben persoonlijk eerder voor, opnieuw opgaan vanaf bepaalde leeftijd.
Onvoldoende functioneren in het verkeer, is rijbewijs inleveren in die categorie. (A, B, E, ...)
 
Puntenrijbewijs.
Maar dan wel het systeem zoals in Duitsland.
Daar zijn de boetes een stuk lager maar fout parkeren levert al een punt op.
Zou de verkeersveiligheid zeker ten goede komen.

Sprak in 2002 een pompbediende die met 90 km/h in het dorp was gepakt. ( 50 toegestaan) 90 euro boete + 3 punten inleveren.
vind ik fair.
En dan hebben ze natuurlijk stukken asfalt waar je je legaal uit mag leven, wat de duitser schijnbaar motiveert om waar het niet mag, zich ook netjes aan de opgelegde snelheid te houden. ( uitzonderingen daargelaten, maar die komen vanzelf bij de psych terecht ) het mes snijd hier dus goed aan 2 kanten.

Hier zijn de boetes naar mijn idee toch meer om de kas te spekken ipv van gedrag te veranderen.
 
tjah moet je hierop toch zeggen... ik weet het wel maar het mag niet van MF :)

F!!!!!!! koos spee hij zorgt ervoor dat motoragenten van hun motor afgereden worden door mensen die geen punten meer over hebben, wat pas geleden nog gebeurt is door meneer koos spees regeltje nu mist de agent een been.... een nieuwe bumper kost nog lang niet zoveel als de bekeuring die je krijgt, of opnieuw je rijberwijs moeten halen .......
wel grappig en dan hebben ze het over veilig rijden.....

mensen in dit land weten niet waar ze mee bezig zijn..

Je moet geen dingen door elkaar halen.
Diegene die achter het stuur zat is verantwoorddelijk dat die motoragent een stuk van z'n been mist, niet Spee, de van basten, niet jij en niet ik.






Maar ik zie nog steeds dat er een boel mensen tegen zeggen te zijn... maar waartegen eigenlijk ??

Weten ze inmiddels wat de criteria zijn om een punt op te lopen of zijn t nog steeds elkaar na-blaters ??
 
Puntenrijbewijs.
Maar dan wel het systeem zoals in Duitsland.
Daar zijn de boetes een stuk lager maar fout parkeren levert al een punt op.
Zou de verkeersveiligheid zeker ten goede komen.

Sprak in 2002 een pompbediende die met 90 km/h in het dorp was gepakt. ( 50 toegestaan) 90 euro boete + 3 punten inleveren.
vind ik fair.
En dan hebben ze natuurlijk stukken asfalt waar je je legaal uit mag leven, wat de duitser schijnbaar motiveert om waar het niet mag, zich ook netjes aan de opgelegde snelheid te houden. ( uitzonderingen daargelaten, maar die komen vanzelf bij de psych terecht ) het mes snijd hier dus goed aan 2 kanten.

Hier zijn de boetes naar mijn idee toch meer om de kas te spekken ipv van gedrag te veranderen.
ik zou niet een snelweg zonder limiet in nederland willen hebben. daar is ons land simpelweg te klein voor. wat wel goed zou zijn is een variabele snelheid voor snachts op bepaalde snelheden
 
Kom maar op met dat puntenrijbewijs, we ontkomen er toch niet aan.

Zolang de pakkans zo laag blijft als hij nu is, is er niks te vrezen.

Maar dan liever wel zo een systeem als in Duitsland, dat je opgebouwde punten bij goed gedrag na een tijd ook weer kwijt bent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan