kopen bij/in (motor) internetwinkels

Unstable

MF veteraan
5 jun 2001
1.864
0
Mijn fiets..:)
Ik weet dat er al eerder een soortgelijk topic is geweest, alleen was dat gerelateerd aan 1 winkel.

Ik zou graag willen weten WAAR je koopt, als je al koopt op internet. Zo ja, dan zou ik graag willen weten WAT je koopt bij zo'n winkel. Noem alles op wat je al eens via internet gekocht hebt, als het maar motorgelateerd is!!

(er volgt een poll...ff aanmaken. mom aub)


Koop je bij meerdere, dan graag 1 keuze en rest toelichten in post!


Nog nooit iets gekocht via Internet? Waarom niet? toelichten!!


 
Laatst bewerkt:
Motorspullen nog nooit 'digitaal' aangeschaft. Computeronderdelen al meerdere malen.
 
Kga liever naar de dealer zelf. Daar kan ik de spullen eerst eens echt bekijken en dan besluiten of ik het wil.
Als je het via het Internet wilt aanschaffen, dan moet je wel weten wat je wilt en (zeker) weten
dat het wel een juiste maat is, ofzo.

Bovendien, bij de dealer heb je vaak meer keus dan dat er op een website te zien is. En bij de dealer is het ook weer wat actueler.
Plus, als je een vraag hebt dan heb je (bij de betere shops) wel een verkoper in de buurt.

Dus: ik koop nix via het Internet (voor de motor).
 
De dingen die ik tot nu toe gekocht waren bij de motordealer zelf (kleding, helm, luchtfilter).
Verder heb ik nog nix gekocht (voor de motor dan).

Met internetaankopen heb ik geen moeite, ik studeer Hogere Informatica (met o.a. e-commerce). En daar heb ik wel geleerd dat je gegevens goed versleuteld worden en dat je een knappe pc hebt als die dat in redelijke korte tijd kan decoden (die is er niet) :)

Heb al boeken en cd's enzo besteld via het net. Nooit problemen mee gehad
 
Motozoom: Motodetail rugzak met vakje voor je schoenen en regenhoes. Zeer tevreden over.
Motozoom: bandenspanningmeter en een velletje carbonsticker
Motorgoedkoop.nl: Sidi vertebra chromo tepor laarzen (wacht ik nog op)
 
Motozoom : verschillende goedkope kleine dingetjes voor de motor, geen grote dure dingen.

bikersbuyit: fogcity viziertje
 
Via Louis/Motozoom wat kleine dingetjes besteld en keurig binnen gekregen. Ben nu nog van plan om via motorgoedkoop een tailpack aan te schaffen en een paar Alpinestar handschoenen. Alleen nog ff bij Motoport passen voor de juiste maat. })
 
Ik koop nooit wat via internet en zal dat ook nooit doen.

Wedden van wel :) Al is het pas over 10 jaar :+
Vaak zijn de verzendkosten zo groot dat je het alsnog in de winkel had kunnen kopen trouwens dat is wel iets waar je goed op moet letten, en of het wel echt incl. btw is

edit: ohja :) Bij louis.de laarzen + motorhoes en sigma km tellertje en spiegels voor m'n broer (die niet passen :( )
EN een kadootje erbij! Een ruitenwisser voor op je handschoen *D

edit 2: Ik ben er zeer tevreden over.. laarzen zijn echt mooi en passen perfect (wel goed de maat overwegen van te voren natuurlijk)
Als ik ze onder m'n broek doe loop/zit ik er de hele dag mee zonder dat iemand ziet dat het grote laarzen zijn.
Terugsturen ga ik ook doen, het is gratis volgens louis.de maar ik weet niet of dat vanuit nederland ook zo is :?
 
Laatst bewerkt:
ONN-TOPIC graag heren en dames!!!
Pfff,
doe jij trouwens mee aan die "onzin"durance wedstrijd?
Ik kom wel plaatjes schieten!
Afgelopen maandag op Zolder tijdens "contidag"dodelijk ongeval van kennis. '(
en "on topic"
ja,ik koop wel eens carburatie setjes in de U.S.
Binnenkort voor de R6,want de Euro staat zo lekker.
 
via Motogoedkoop.nl; een paar Sidi vertebra II (binnen twee weken thuis) en een paar Alpinestars GP Plus handschoenen (alleen jammer van de 6 weken levertijd). Wel heel veel korting in vergelijking met 'gewone'winkels :9
 
Pfff,
doe jij trouwens mee aan die "onzin"durance wedstrijd?
Ik kom wel plaatjes schieten!
Afgelopen maandag op Zolder tijdens "contidag"dodelijk ongeval van kennis. '(
en "on topic"
ja,ik koop wel eens carburatie setjes in de U.S.
Binnenkort voor de R6,want de Euro staat zo lekker.

[offtopic]Nee, doen we niet aan mee. idd wat je zegt: onzindurence!!! ik wil racen!!![/offtopic]
Kut man, kennis die verongelukt! succes!
 
Bij louis/motozoom, jaren geleden olie opvangbak e.d. besteld.

En vandaag synchronisatieset, komt morgen als het goed is. :)

synchro.jpg
.

Hopelijk is't wá.

En m'n bus natuurlijk :P , enzo zijn er andere dingen die ik ook via internet gekocht heb..ook weleens een gameboy online besteld....(niet voor mezelf hoor) :) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan