Kopen of niet kopen?

Trustfull

MF'er
18 jun 2008
79
0
Groningen
Ik kan een Kawasaki 305 GPZ kopen, alleen hier is wel het een en ander mee aan de hand.

De accu moet vervangen worden, Benzinekraantje moet vervangen worden, en hij lekte nog ergens anders dan bij het benzinekraantje benzine.

Verder mischien nog kleine dingentjes maar dat weet niet nog niet ben alleen hier over ingelicht.

En verder, de motor is niet mooi, maar dat is uiterlijk en kan altijd wat aan gedaan worden.

Hij kost me €150,- + overschrijvings geld en over een half jaar is hij belangstingvrij.

De vraag zoals de titel al luidt, Rotzooi en laten liggen.. Of kopen? wat denken jullie.
 
als je handig bent en er wat geld in wilt steken dan is het niet duur.
hou wel in het achterhoofd dat er bij zo'n verwaarloosde motor wel meer aan de hand kan zijn.
 
Mocht je het nou niet doen zou je dan misschien een PM kunnen sturen. Ik ben wel geinteresseerd.
Sorry voor de brutaliteit ;) Ben zelf nog op zoek naar een goedkoop projectje. Maar ik geef bij deze ook meteen antwoord op je vraag, ik zou het gedaan hebben.
 
Is er wat van te maken of niet? Voor 150€ heb je alleszins veel om aan te leren sleutelen. Als studieobject waar nadien enkel schroot vanoverblijft aleen al is het zen geld waard.
Beetje groote mecano doos dus
 
Doen, alleen het knutselen zelf is het al waard.

Mocht je een leuke rijdende fiets overhouden, dan heb je waarschijnlijk voor <500 euro een, ja, rijdende leuke fiets dus.

Zo niet: onderdeeltjes los verkopen, dan ben je ruim uit de kosten.
 
Heb hier een naslagwerkje, waar de volgende gegevens staan vermeld.
Zwakke plekken:

1- Let op klapperende cilinders, (kan al binnen 30.000 km het geval zijn) nieuwe zuigers.
2- Haperende startmotor.
3- Bougiekabels zijn zeer vochtgevoelig.
4- Uitlaten kunnen vroegtijdig de geest geven, doordat tussenschotten lostrillen

En dan nu het overige!
-36 pk
-Zuinig met benzine
-top van ong. 150 (wind mee!)
-6 versnellingen
-gewicht, 164 kg
- elektronische ontstekeng.
 
Ik zeg gewoon kopen
mooi pekel fietsje als je er twee jaar beetje probleemloos mee rij
heb je em al lachend terug verdient
 
De man verteld mij dat de accu kapot en en de benzinekraan kapot is, waardoor die niet kan starten, ik wil hem wel ophalen en ben vaak ook vrij naief.
Mn vader wijst me op andere dingen, hij kan ook een vastloper etc hebben gehad, je kan hem niet starten en nog veel andere van zulke dingen.
met andere woorden ik kan hem niet controleren.

Hij is wel maar 150,- maar als hij echt kapot is heb ik er niks aan.

Wil hem wel ophalen, maar wat mn vader zegt.. tja daar zit ook wel wat in toch?
 
Daar zit ook wel weer wat in, alleen het probleem is dat ze deze motors heel zeldzaam zijn op de weg.
Het is het kawa 305 gpz uit 84
 
Terug
Bovenaan Onderaan