Kopen of niet !!!

Mich

MF veteraan
23 nov 2001
2.040
6
Huizen
Ik ben op zoek naar een GS 500 en ik heb er eetje gevonden, een GS 500 E uit `96 met 18000 KM op de tellen voor 3990. Nu vraag ik me af waarom een motorketen als Safe een motor voor zo weinig wegdoet, zit er en addertje onder het gras......Lijkt mij wel erg weinig voor zo`n motor, zou er iets mis mee zijn. Hij ziet er wel eg mooi uit. Wat is jullie mening doen of niet.
 
Maak eens een proefrit zou ik zeggen... dan merk je snel genoeg of er iets mee aan de hand is.
 
Het is inderdaad erg goedkoop.Misschien willen ze wel zo snel mogelijk af van die motor.Wie weet.
Maak een grote proefrit en mishandel hem een beetje.Kijken wat ie kan hebben :)
 
Bedoel je niet toevallig motoport? (daar zag ik hem staan via internet..zelfde prijs,kilometers etc)

Lijkt me erg goedkoop, ik heb namlijk vrij veel sites al afgezocht voor de gs 500e en meestal zijn ze wel duurder. Maar je kan natuurlijk gewoon proefrijden en iemand die verstand van zaken heeft meenemen.. of ergens laten keuren ofzo?
 
is die 3390 niet in euro\'s ?!

want zo goedkoop kun je ze particulier nauwelijks vinden!

hier bij motorport (/wout broer) in Hengelo hebben ze er ook 2 staan, de één voor iets meer dan 7000 en een voor meer dan 10000! (wel 25kW de laatste en ook wel heel netjes).

of mischien is het de safe prijs, dat hele systeem snap ik niet maar je hebt een safe prijs en een prijs waarvoor ze verkocht worden.
 
Laatst bewerkt:
of mischien is het de safe prijs, dat hele systeem snap ik niet maar je hebt een safe prijs en een prijs waarvoor ze verkocht worden.

Ik denk dat dit het probleem is. Ik stond ook raar te kijken dat er een R1 voor 9000 piek werd aangeboden. Maar toen kwam ik op de safeprijs uit. De verkoper begon nog met een hele aanprijsactie van dit systeem, maar dat is voor mij gelul. Of ik koop hem of ik koop hem niet, maar ik ga hem niet lenen.
 
Ik denk dat dit het probleem is. Ik stond ook raar te kijken dat er een R1 voor 9000 piek werd aangeboden. Maar toen kwam ik op de safeprijs uit. De verkoper begon nog met een hele aanprijsactie van dit systeem, maar dat is voor mij gelul. Of ik koop hem of ik koop hem niet, maar ik ga hem niet lenen.

Die verkopers krijgen volgens mij een bonus per verkochte motor met dat safe plan. Ze doen veel te veel moeite om hem op die manier te verkopen.
 
Ik ga van de week een proefritje maken, maar veel technische achtergrond ben ik niet dus war moet ik precies op letten ???
 
Een probleempje, ik heb een lichte rijbewijs, laten ze me er wel op rijden ????
 
Terug
Bovenaan Onderaan