Kopen of niet?

Als de motor goed onderhouden is kan er weinig aan kapot bij dit model. De spanningsregelaar en de nokkenaskettingspanner zoals gewoonlijk. Dit kan, maar hoeft niet....

Voor de rest zijn deze motoren met goed onderhoud nagenoeg niet stuk te krijgen.

Ik ben niet in echt thuis in de prijzen, maar kan mij niet voorstellen dat de F4i veel goedkoper elders te koop is.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik ook heel vreemd vind is dat deze motorspeciaalzaak motoren verkoopt voor de beginnende motard afgesteld op 25 en 35 kw???? Hier zie ik zelfs 1000 cc motoren afgesteld op 25 kw waarbij er nog bij staat wij hebben een geldig attest van de overheid dat deze motoren zich op de openbare weg mogen bevinden?????
Vreemd niet??? Als ze niet mogen aangepast worden hoe komt deze man dan aan die attesten van de overheid???

GG MOTOREN
 
Laatst bewerkt:
"Al onze 25 kw en 35 kw motoren worden geleverd met een attest van de dienst"

Bovenstaande is wat er staat op de website. Er staat niet dat dit dus rechtsgeldig is. Dat velen daar overheen lezen en het enigszins misleidend is, is een ander verhaal (mag volgens mij ook niet volgens een of ander marketing blabla wetje).
Ik weet niet precies hoe en/of wat bepaald wanneer iets wel of niet op 35 kw kan. Neem aan dat het niet alleen gesteld is door de overheid dat boven de 70kw het niet mag, maar een technische reden voor is (als iemand dit kan uitleggen zou tof zijn).
 
Wie wil er nou überhaupt met een GSX1000R rijden die van 185pk terug gevoerd word naar 34pk... :?
Dat ding rijd gewoon stationair op 1 cilinder
 
eigenlijk gaat dat niet. Je kan een verzoek doen bij de moderator. Maar laat lekker staan, voor mensen die er later weer iets aan hebben. Daar leent zich immers een forum voor :+
 
Er zijn nu "jochie's" die met 11kw hun leven verplicht op het spel zetten op de snelweg.
Dat is pas gevaarlijk.
.
Ik mijd expres gewoon snelwegen, ben er met lessen ook nooit geweest omdat mijn instructeur het gekkenwerk vond, ben nu 1-2 keer 5-10 min op de snelweg geweest, kan wel met 120km/u(kin op de tank, 1000toeren onder redline) , maar dan mag je hopen dat er geen wind op komt zetten of dat je moet remmen, want kom dan maar eens weer op snelheid... '( ach je kan altijd achter vrachtwagens plakken en hopen dat niemand achter de vrachtwagen waar je achter plakt in wil voegen :z

Had graag iets meer PK willen hebben zodat ik nog relatief veilig de snelweg kan nemen als dat zou moeten... Lang leven Brussel ,en Nederland als braafste jongetje van de klas *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan