kopen van een cbr 600

Ik zou het zelf niet doen, ziet er niet meer orgineel uit en als er al een beurt aangekondigd wordt, weet je nooit wat je daarbij tegen gaat komen. Tevens heb je dit in het verkeerde topic geplaatst :+
Succes met de aankoop
 
hoi,
Aan de foto's te zien bestaat de motor uit verschillende kuipdelen.
Dus waarschijnlijk schade.

De KM-stand is erg hoog.
in de advertentie staat de motor aan een beurt toe is en de voorband vervangen moet worden.

Dit kan aardig in de kosten lopen aangezien de geschiedenis van de motor onbekend is. (Verborgen gebreken)
Hierdoor kan er zo minimaal 500 euro aan kosten bijkomen.

Bij een KM stand van 77000 heb je ook kans dat de remschijven voor hun beste tijd hebben gehad.

Eigenlijk kort samengevat.
Kijk verder en voor rond de €2000 heb je een betere CBR.

Zoek op het forum naar handboek voor dummies.
Hierin staat een uitgebreide handleiding om een motor te kopen.
Tips, trucks en dingen waar je op moet letten.

Greetzz
 
kuipschade vind ik niet erg. kan me niet voorstellen dat je 67000 km (lijkt me in ieder geval wel een eerlijk getal)rijdt met een schadefiets. Daar prik ik bovendien zo door heen.
Als ik nu nog wat euro's korting krijg dan heb ik de goedkoopste F2 van het moment, dus een echte miskoop kan het nooit worden. Toch??
Wat zou een reeel bod zijn??
 
kuipschade vind ik niet erg. kan me niet voorstellen dat je 67000 km (lijkt me in ieder geval wel een eerlijk getal)rijdt met een schadefiets. Daar prik ik bovendien zo door heen.
Als ik nu nog wat euro's korting krijg dan heb ik de goedkoopste F2 van het moment, dus een echte miskoop kan het nooit worden. Toch??
Wat zou een reeel bod zijn??


Het linker deel van de top-kuip is een andere kleur.. wat doet je denk dat dit geen schade fiets is? Hij zal toch ook niet zomaar de helf zwart spuiten voor de lol.. Bovendien wie zegt dat die km's met schade zijn gereden? Dat kan toch ook pas bij de 63000 km oid gebeurd zijn. Misschien heeft hij hem met schade gekocht en dat simpel gerepareerd om er vervolgens lekker goedkoop mee te kunnen rijden. En nu hoopt ie hem met een beetje winst te verkopen..

Ik zeg niet dat het zo is hoor, ik wil je alleen waarschuwen want je bovenstaande reactie klinkt redelijk naief. Spaar nog even door en koop een nette originele.

Laat je niet gek maken door dat soort teksten. Hij is niet voor niks zo goedkoop.. :X
 
Ik weet voor jou een nette cbr600,staat bij ons in de buurt in een motorzaak
kopen en rijden is 100%.
Orgineel op de uitlaat na (sportuitlaat) kan je denk ik nog ruilen tegen
orgineel bij die zaak.
km-stand van cbr maakt niet uit,zou me eerder verbazen als hij de 100000 niet haalt,hij is iig orgineel en heeft 45000.
 
Ik zou het niet doen. Heb je al gekeken naar andere CBR's?

Deze bijvoorbeeld.
of deze

Er staan er genoeg te koop. Wel iets duurder, maar die je zelf noemt ziet er wel erg opgelapt uit. En voor iets meer heb je ze met minder kilometers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan