Kopen via ebay.de

Capoeirist

MF veteraan
14 mrt 2002
10.411
18
Wie heeft er ervaringen mee ? hoe zijn ze verlopen ?

Ik kan nameiljk wat spulletjes kopen maar wil wel beeeeetje zekerheid

Ze hebben beide positieve punten op ebay, maarja toch. 1 heeft 156 positieve en 2 negatieve, 1 ervan is pakket is nooit aangekomen.. tja..

heb wel wat over de fraude shit gelezen op ebay maar toch. better safe then sorry.
 
Ik heb al veel gekocht voor m'n motor op Ebay.de Geen enkele probleem ondervonden, alleen maar positieve ervaringen.

Ik heb er carbon onderdelen en carbs gekocht voor mijn ZXR.

Had jij trouwens nog een Devil te koop?
 
ik heb al veel dingen via ebay duitsland en engeland gekocht, meerendeel zijn goed verlopen, maar in die pakweg 2,5 jaar en zo'n 50 transacties heb ik slechts enkele malen mijn neus gestoten ( geld noooooit never aangekomen in duitsland, pakket wel verzonden uit duitsland maar noooit never bij mij aangekomen )

dus de positieve reacties die een ( duitse ) verkoper heeft zeggen mij echt geen REET ! sorry voor dit woord, maar het betekend voor mij echt nada, noppes !

met engeland heb ik tot nu toe alleen echt positieve ervaringen ( no problemo met betalen en verzenden, alleen duurt het soms wel een paar daagjes langer voordat je het in huis hebt ! )

tja, het is en blijft een gok vindt ik........

:]
 
Ze hebben beide positieve punten op ebay, maarja toch. 1 heeft 156 positieve en 2 negatieve, 1 ervan is pakket is nooit aangekomen.. tja..

heb wel wat over de fraude shit gelezen op ebay maar toch. better safe then sorry.


Tsjonge, wat ben jij een mieren neuker zeg.

Die 165 goeie zeggen zijn het belangrijkste. Daarbij moet je ook eens goed kijken naar de kopers, wat voor waarderingen hebben die?

Heb al eens iemand gezien die een negatieve beoordeling kreeg van een koper die 20 negatieven op zijn naam had staan, dan weet ik genoeg.

Als een pakket niet aankomt dan kan het ook de fout van de post zijn, of nog erger, een klootzak die doet alsof hij het niet ontvangen heeft.
 
Op donderdag 27 februari 2003 14:21 schreef Yzf1kr het volgende:Tsjonge, wat ben jij een mieren neuker zeg.


Nou, nou...............ut zal je 100 ennogwat eurooootjes zijn :?

Was altijd zeer enthousiast...maar ben ook wel 'ns genept....reeds afgedraaide remschijven gekocht voor 150 euro, bezinetank met veel roest erin + diepekras, terwijl vooraf alles per mail of telefoon goed was doorgesproken + foto's

Het blijft een risico....but You win some and you lose some })
It's al in the game...

probeer anders: TRIPLE DEAL - via Ebay...

Goodluck!!

Ps. ik rij meestal naar duistland, ook al kost het mij een dag :Z

En soms heb je echt pech....dan sta je halverwege duitsland met een kapotte auto, die niet direct gemaakt kan worden.....autootje huren etc,. en een kleine week later weer terug.....al met al kom je iig wel aan je spullen en blijft het goedkoper tov de nederlandse maarstaven :}

C'Ufo
 
Op donderdag 27 februari 2003 14:21 schreef Yzf1kr het volgende:Tsjonge, wat ben jij een mieren neuker zeg.

Als jij 100 euro per uur verdiend dan mag je dat idd zeggen. Maar als jij hard moet werken voor iedere cent en elk dubbeltje moet omdraaien en de waarde weet van geld dan hoor ik je nog wel.


het is in iedergeval allemaal besteld.
 
[b maar in die pakweg 2,5 jaar en zo'n 50 transacties heb ik slechts enkele malen mijn neus gestoten ( geld noooooit never aangekomen in duitsland, pakket wel verzonden uit duitsland maar noooit never bij mij aangekomen )

tja, het is en blijft een gok vindt ik........
:]
geld hoeft echt geen probleem te zijn.
of je maakt het over (internationale overschrijving) naar duitsland.
of je gebruikt paypal, moet je wel een creitcard hebben.

rubster ...
 
Laatst bewerkt:
Als je contant geld verzend, aangetekend versturen. Dan is het eerste probleem opgelost en kan hij/zij nooit zeggen dat ie het geld niet ontvangen heeft want er moet getekend worden voor ontvangst. De kosten van aangetekend betalen zijn niet hoog, zo rond de 6,50 euro. Of je het pakket ontvangt is dan nog de vraag maar ik heb tot nu toe alles wat ik gekcht heb via het internet, in zo ongeveer 5 jaar, ook daadwerkelijk ontvangen en gelukkig nooit geen spijt gehad van mijn aankopen.. Soms duurde het wel wat langer maar dat ligt meestal niet aan de afzender maar aan de post in het land van herkomst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan