kopen via ebay in de USA

RemCoulD

MF veteraan
21 nov 2002
2.142
0
Hooglanderveen
Hoe gaat het als je in de us of a het een en ander via ebay wil bestellen,
hoe gaat dit en wie heeft hier ervaring mee¿

het gaat voor mij om deze undertail
97_1_b.JPG
 
Eerst vragen wat de verzendkosten zijn om niet voor verrassingen te komen staan.
Bieden en hopelijk winnen.
Betalen via PayPal(mits mogelijk).
Geld overmaken kan ook maar is meer gedoe met IBAN-nummers e.d.
Wachten.
Uitpakken.
Een eventueel later binnen gekomen aanslag van de douane betalen.

Oja, eerst even kijken hoe de verkopende Ebay-er te boek staat qua feedback voordat je geld aan 'm geeft.
 
Eerst vragen wat de verzendkosten zijn om niet voor verrassingen te komen staan.
Bieden en hopelijk winnen.
Betalen via PayPal(mits mogelijk).
Geld overmaken kan ook maar is meer gedoe met IBAN-nummers e.d.
Wachten.
Uitpakken.
Een eventueel later binnen gekomen aanslag van de douane betalen.

Oja, eerst even kijken hoe de verkopende Ebay-er te boek staat qua feedback voordat je geld aan 'm geeft.


:^

heb zelf al meerdere malen onderdelen uit de USA gehaald, altijd kunnen betalen met paypal. Nooit geen problemen gehad.
 
als het eventueel kan, betaal dan met paypal , ik zou geen geld over maken van bank naar bank , de kosten voor jouw zal rond de €12.- Euro zijn , en de verkoper moet ongeveer $13.- Dollar betalen om jouw bedrag in ontvangst te nemen.
ik verkoop al bijna 5 jaar op ebay , en paypal is the way to go.
 
PayPal is idiaal!!!! Dan komt het helemaal goed.
Allereerst kijk of de persoon te vertrouwen is! 99%/100% goede stemmen dan zit het wel snor!
Vervolgens kijken of hij "worldwide" verstuurd anders even vragen.
En dan bieden!!!! als het met PayPal kan anders gewoon overmaken dan komt er alleen wel 9 euro bij geloof ik.

gr sander
 
PLEASE READ CAREFULLY BEFORE BIDDING!

You are looking at a brand new white GSXR SRAD undertail for 600 (97-2000) & 750 (96-99) .

This one has some paint flaws and needs some buffer. Once installed, they wont be noticeable.

This undertail will change the look of your bike in seconds!

It comes with clear lenses, red led bulbs, GSXR logo & built in amber led blinkers! (6 on each side!)

Made out of fiberglass for maximum durability


wie kan deze tekst voor mij netjes vertalen.

eigenlijks gaat het me alleen om dit stukje (This one has some paint flaws and needs some buffer. Once installed, they wont be noticeable).

Alvast bedankt.
 
er zitten wat spuitfoutjes in en heeft wat poets (polijst) werk nodig.
eenmaal geinstalleerd, zijn deze niet (gemakkelijk?) te zien.

dit is wat ik er met mijn engelse kennis in lees tenmiste...
 
er zitten wat spuitfoutjes in en heeft wat poets (polijst) werk nodig.
eenmaal geinstalleerd, zijn deze niet niet te zien.

Mwha als het echt kut is kan ik hem altijd nog een keer laten overspuiten toch¿

Denk dat ik het wel ga doen (als ik door heb hoe doe paypal werkt, heb nu een budget van niets en moet er toch echt geld op zien te krijgen :D)
 
er zitten wat spuitfoutjes in en heeft wat poets (polijst) werk nodig.
eenmaal geinstalleerd, zijn deze niet (gemakkelijk?) te zien.

dit is wat ik er met mijn engelse kennis in lees tenmiste...


Dat buffer maakte voor mij de tekst wat vaag,
en ik lees altijd over de belangrijke dingen heen :(

maaruhm thnx
 
PLEASE READ CAREFULLY BEFORE BIDDING!
GOED LEZEN VOORDAT JE GAAT BIEDEN!

You are looking at a brand new white GSXR SRAD undertail for 600 (97-2000) & 750 (96-99) .
Je kijkt naar een gloednieuwe witte GSXR SRAD undertail voor 600 & 750.

This one has some paint flaws and needs some buffer. Once installed, they wont be noticeable.
Deze heeft wat spuitgebreken en heeft wat spuitwerk nodig. Als hij eenmaal geïnstalleerd is, zal je het niet opmerken

This undertail will change the look of your bike in seconds!
Deze undertail zal het aanzicht van je motor in enkele seconden veranderen!

It comes with clear lenses, red led bulbs, GSXR logo & built in amber led blinkers! (6 on each side!)
Het wordt geleverd met heldere glaasjes, rode ledlampjes, het GSXR-logo en gebouwd in amber :? led richtingaanwijzers :?

Made out of fiberglass for maximum durability
Gemaakt van glasvezel voor een maximale duurzaamheid.

wie kan deze tekst voor mij netjes vertalen.

eigenlijks gaat het me alleen om dit stukje (This one has some paint flaws and needs some buffer. Once installed, they wont be noticeable).

Alvast bedankt.
Even helemaal vertaald voor je :) . En dat met gebrekkig havo-engels *D

Maar kijk wel uit met kopen op internet, gebruik de search maar even want ik meen dat dit soort vragen al vaker voorbij zijn gekomen en niet altijd met een even gelukkige afloop...
 
Laatst nog een carberateur gekocht via ebay , eerst prima service enzo..geld via paypal over gemaakt.
ding was hier , gasnaald zat er niet in.
Gast zei dat ie nog wel ff zou kijken , nu nooit meer wat gehoord.
Was van Absolute Cycles.
 
Laatst nog een carberateur gekocht via ebay , eerst prima service enzo..geld via paypal over gemaakt.
ding was hier , gasnaald zat er niet in.
Gast zei dat ie nog wel ff zou kijken , nu nooit meer wat gehoord.
Was van Absolute Cycles.

Dat is een naai streek !
Zit je daar mooi te kijken zonder naaldje. Way ga je er mee doen, #4?

Ikzelf heb ook nog nooit problems gehad met aankopen via ebay (Uk en Germany)
Nou moet ik ook zeggen dat ik geen honderden parts heb gekocht hoor.
-Kijk wel altijd even wat de verkoper rekend voor het verzenden.
Onverzekerd en verzekerd zijn toch duidelijk tariefverschillen.
En als het om een foldertje gaat hoef je natuurlijk niet verzekerd te laten verzenden. Voor een complete achterkant wordt het anders idd.
-vlak voor het verstrijken van de tijd zullen andere bieders ook bod doen op het item. Ik ga er meestal niet op in. Kan zijn dat iemand van hun het doet om de prijs op te drijven. Er zal altijd wel weer iets voorbij komen...

Succes.
 
heb ff bij de geschiedenis van deze verkoper gekeken en hij verkoopt heel veel met tot nu toe een negatiefe reactie over een demper (slipon geleverd in plaats van bolt on) zie hier niet zo heel veel moeilijkheden in.

en ga hopen dat ik hem niet hoef overtespuiten
en zo wel jammer dan (de prijs is er ook naar)
 
Even helemaal vertaald voor je :) . En dat met gebrekkig havo-engels *D

Maar kijk wel uit met kopen op internet, gebruik de search maar even want ik meen dat dit soort vragen al vaker voorbij zijn gekomen en niet altijd met een even gelukkige afloop...

Thnx, en dat is ook de reden van dit topic.
enne van die zin over die spuitfoutjes liep bij mij niet helemaal lekker.
maarja dat is ook het verschil mavo / havo he :P
 
It comes with clear lenses, red led bulbs, GSXR logo & built in amber led blinkers! (6 on each side!)
Het wordt geleverd met heldere glaasjes, rode ledlampjes, het GSXR-logo en gebouwd in amber led richtingaanwijzers

ingebouwde amberkleurige led knippers ;)
 
als het eventueel kan, betaal dan met paypal , ik zou geen geld over maken van bank naar bank , de kosten voor jouw zal rond de €12.- Euro zijn , en de verkoper moet ongeveer $13.- Dollar betalen om jouw bedrag in ontvangst te nemen.
ik verkoop al bijna 5 jaar op ebay , en paypal is the way to go.


Hoi,

Ik heb laats gelezen dat je via ebay hebt gekocht. En dat je problemen met betalen kan verhelpen om bij jouw te zijn.

Nou heb laats een dvd gezien op ebay zou hem graag willen kopen.
Zou jij die voor me kunnen betalen en dan krijg je van mij later het geld als je het otvangen hebt.

Ik hoor van je !


Groetjes,


harry
 
als het eventueel kan, betaal dan met paypal , ik zou geen geld over maken van bank naar bank , de kosten voor jouw zal rond de €12.- Euro zijn , en de verkoper moet ongeveer $13.- Dollar betalen om jouw bedrag in ontvangst te nemen.
ik verkoop al bijna 5 jaar op ebay , en paypal is the way to go.
 
Laatst nog een carberateur gekocht via ebay , eerst prima service enzo..geld via paypal over gemaakt.
ding was hier , gasnaald zat er niet in.
Gast zei dat ie nog wel ff zou kijken , nu nooit meer wat gehoord.
Was van Absolute Cycles.

negatiefe feedback geven op ebay,zijn ze nooit blij mee
 
als het eventueel kan, betaal dan met paypal , ik zou geen geld over maken van bank naar bank , de kosten voor jouw zal rond de €12.- Euro zijn , en de verkoper moet ongeveer $13.- Dollar betalen om jouw bedrag in ontvangst te nemen.
ik verkoop al bijna 5 jaar op ebay , en paypal is the way to go.


Hoi aspencade,

Mag ik je email adres nog even.
 
Terug
Bovenaan Onderaan