kopen?

22 okt 2001
178
0
ik kan deze motor kopen van een bekende .
2350 km gereden
voor 2500 tot 3000 gulden ( moet die slimpipo nog even bedenken )
een honda rebel.
als ik m\'n Xl verkoop kan ik hem wel betalen , wat denken jullie , ik wil zeker eerst een testrit.
10063.jpg
 
Ik weet totaal niks van choppers, maar heeft dat ding maar 2350 Km gereden/op het klokkie staan??
 
Ik zou hem niet kopen.Zo\'n ding rijdt toch niet hard.En mooi kan ik hem ook niet noemen.

Moet je klappen? ;)

Ik rij zelf ook wel eens op zo\'n ding. Denk eerlijk gezegd dat de prijs wel vrij normaal is, maar verwacht er verder niet teveel van. Snelweg is kut, 120 is echt de max. Verder krijg ik er zelf altijd onwijs last van m\'n rug op en gaat m\'n kont altijd slapen :+ . Niet echt fijn gvoel.
 
Mijn moeder reed vroeger op een zilvergrijze Rebel 450CC ... Need I say more ?

Je hebt zo geloof ik ook in 250CC, maar ja dat is helemaal een dramatisch verhaal ;) .
 
ik ben ook maar een studentje hoor.
ja , hij heeft maar 2350 op het klokie staan.

en ja 23 KW blijft weinig .
maar verder , ik denk wel dat ik hem koop .
voor iemand die 18 jaar is en een motor heeft met maar 2350 km en er goed uitziet , die iemand zou ik graag willen zijn. :]

120 is gewoon volgas :r , ja , nouja het zij zo , hoef ik tenminste niet boven op m\'n remmen bij een flitspaal op de snelweg ;(
 
ik ben ook maar een studentje hoor.
ja , hij heeft maar 2350 op het klokie staan.

en ja 23 KW blijft weinig .
maar verder , ik denk wel dat ik hem koop .
voor iemand die 18 jaar is en een motor heeft met maar 2350 km en er goed uitziet , die iemand zou ik graag willen zijn. :]

120 is gewoon volgas :r , ja , nouja het zij zo , hoef ik tenminste niet boven op m\'n remmen bij een flitspaal op de snelweg ;(

He! Een eenpitter! :)
Niet kopen man, hou die XL, die rijd toch harder. Mijne gaat ook maximaal 120km/u, en ok, ik heb dan noppenbanden, dat ding niet, dus bij 120km/u is het hobbel-de-hobbel, maar het rijd ECHT neit lekker, want je rijd op z\'n top, dus flink wat toeren, hoogste versnelling, even snel doortrekken lukt dan niet meer. Nee deze jongen vermijdt de snelweg en gaat alleen maar binnendoor op z\'n 250cc brommertje.
 
ik ben ook maar een studentje hoor.
ja , hij heeft maar 2350 op het klokie staan.

en ja 23 KW blijft weinig .

Ieeeh!!!!
goh Max k\'weet het niet hoor maar volgens mij gaat deze motorfiets je misschien gauw vervelen gelet op het vermogen. En degene die deze motor
gehad heeft waarschijnlijk ook als je de kmstand bekijkt. ;) Een vriendin van mij heeft nadat zij pas haar rijbewijs had gehaald een motorfiets van het 250cc kaliber aangeschaft. Na goed 1 jaar heeft ze de motor weer ingeruild voor een zwaarder type. Maar goed als jij het ziet zitten moet je het zeker niet laten.
Suk6!


edit pooh: sluit-tag voor quote bijgevoegd.. niet vergeten lieverd :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik zal morgen eens een plaatje inscannen van m\'n xl.
er zijn namelijk nog wat extra\'s bij gekomen.

die rebel is een 2 cilinder , de Xl een 1 cilinder voor alle duidelijkheid.
 
Het ziet er op zich wel aardig uit, maar het is inderdaad zo dat er weinig power in zit. Het mag dan wel een viertakt 2-cilinder zit, meer dan 18,5 pk haal je er niet uit.

Voor korte ritjes is het misschien wel aardig, maar als je vaak gaat rijden en je moet de motor een lange tijd hebben, dan ben ik bang dat je er spijt van zal krijgen omdat ie zo traag is.

Mijn advies: spaar nog ff door voor een wat krachtigere fiets.
 
Op woensdag 28 november 2001 09:47 schreef max van doorn het volgende:
ik zal morgen eens een plaatje inscannen van m\'n xl.
er zijn namelijk nog wat extra\'s bij gekomen.

die rebel is een 2 cilinder , de XL een 1 cilinder voor alle duidelijkheid.

Wat een XL is, is mij iig erg duidelijk :P
Maar uhm hoeveel cc is die Rebel :? Der wordt hier nogal vanuit gegaan dat het een 250cc is maar ik heb jou dat nergens zien posten...
 
\'k dacht toch echt dat dit een 2 pittertje is;een 2 cilinder brommer dus :)

Je hebt gelijk, ik keek te snel :)
Van een ouwe XL kan je trouwens een mooie supermotard maken (kost je wel klauwen aan andere onderdelen nergens meer XL te herkennen, ja het blok) :)
 
Wat een XL is, is mij iig erg duidelijk :P
Maar uhm hoeveel cc is die Rebel :? Der wordt hier nogal vanuit gegaan dat het een 250cc is maar ik heb jou dat nergens zien posten...

Tja, ging er eigenlijk wel vanuit dat het een 250 was, maar kan idd ook een 450 zijn.

Zoek de verschillen: (Let niet op dat monsterlijk grote stuk plexiglas ;) )

hon-cmx250-86-bikepics-02590.jpg
 
Zadel is anders, dat zie ik zo wel, maar verder? Weet niet of je het verschil tussen 250 en 450 aan het blok kunt zien??? :?
 
het is wel een 250 cc

het zadel is anders en er zit een stiker op het voorspatbord.
maar verder???
 
ik kan deze motor kopen van een bekende .
2350 km gereden
voor 2500 tot 3000 gulden ( moet die slimpipo nog even bedenken )
een honda rebel.
als ik m\'n Xl verkoop kan ik hem wel betalen , wat denken jullie , ik wil zeker eerst een testrit.
10063.jpg

Als je een fijne chopper (wat een baggerwoord) wilt koop dan een VS1400
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan