Koplamp afplakken van r1100s voor Schotland

bokser

Rookie
19 jun 2006
2
0
Wie weet waar ik stickers kan kopen om mijn koplamp af te plakken voor een vakantie naar Schotland. :]
 
ducktape.jpg
 
Brutus heeft gelijk.
K1200GT (en met hem vele anderen) is a-sociaal (of on-nadenkend dus) bezig geweest.

Groet van iemand die regelmatig in Engeland & Schotland is geweest en ja , er zich dus aan ergert.
 
Brutus heeft gelijk.
K1200GT (en met hem vele anderen) is a-sociaal (of on-nadenkend dus) bezig geweest.

Groet van iemand die regelmatig in Engeland & Schotland is geweest en ja , er zich dus aan ergert.
Valt wel mee met K1200GT's asociale gedrag (vooropgesteld dat-ie geen witte sokken draagt :+ ); ik woon in Engeland en zie vrijwel geen enkele toerist met afgeplakte lampen rijden. Zolang die dingen niet te hoog schijnen valt het nogal mee met dat verblinden. En bovendien, menig aftermarket edelgas gevulde auto-lamp brandt vaak feller dan het standaard "kaarslicht" wat je op veel motoren aantreft, ongeacht wat voor lens er op geschroeft zit.
 
Valt wel mee met K1200GT's asociale gedrag (vooropgesteld dat-ie geen witte sokken draagt :+ ); ik woon in Engeland en zie vrijwel geen enkele toerist met afgeplakte lampen rijden.

Oh maar ik bedoel het ook in het algemeen.
Als je naar GB gaat moet je gewoon de koplamp(en) afplakken. Klaar.
En dat (heel,heel veel) mensen het niet doen vind ik getuigen van verstandsloos of asociaal gedrag.
Je gaat daar naar toe als gast/toerist en het minste wat je kunt doen is iig zorgen dat je je tegenliggers daar niet verblindt.
Jij woont daar maar jij zal ook regelmatig gedacht hebben zoiets als: pppffff zeker weer 'n toerist,toch?
Groet,Fred.
 
Ik plak niet af. Hoeveel Engelsen zie je dat hier doen? Auto/motor? Niemand.

En ik ben naar de Isle of man geweest, heb geen enkele sticker gezien en ook geen enkele keer ergens last van gehad.


Quickedit: Maar als de TS dat graag wil doen... hierboven staat alles al wel.
 
:X Ik zal voortaan maar gaan opletten als ik naar het buitenland wil.

Ik zou gewoon op mijn motor springen en aanrijden, niet wetende dat ik iets moet afplakken.
Want als ik ff snel de belangrijkste verkeersregeltjes opzoek, staat dit er niet bij. Of ik heb weer iets verkeerds gevonden |(

:W
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan