koplamp honda hornet

Als ik hem efe oppoets, dan is tie niet van een nieuwe te onderscheiden, vandaar dat ik voor alleen de losse koplamp aan 40 euro zat te denken.
 
@ Hornix, wil je van je dubbele koplamp af?
:N :N maar ik heb dat rekje gesloopt :o destijds omdat ik geen zin had alle kabels en remleidingen etc los te halen. Als de hornet ooit (2063 na Chr.) de deur uitgaat kan ik hem het beste weer zo origineel mogelijk maken. Tegen die tijd zitten we samen in Huize Avondrood sigaren rokend over de Nakeds van vroeger te o-h-en :) en krijg je de dubbele koplamp van me :Y
 
Nou Hornix heeft een heel eind gelijk.
Ik heb toendertijd de voorkant helemaal gesloopt, alleen bleef er 1 bos kabels van de kabelboom over.
Gezien dit de hoofd kabelboom is moest ik om die eruit te friemellen de halve kabelboom uit de motor slopen.
Heb ik dus niet gedaan.
De "oren" staan van boven naar beneden en haken met rubber bussen in de kroonplaten.
Met boven en onder een dwarsbalk.
Ik heb de "onderste dwarsbalk" in het midde op een onzichtbare plaats met de hand doorgezaagd zodat niet die hele kabelboom eruit hoefde en ik zonder de ophanging/oren te slopen toch de boel kon verwijderren, gezien een weg terug mogelijk moest blijven.

Nu kun je zeggen ik neem hem zo.
Of kun je zeggen las effe aan elkaar.
De keuze is aan jou.
 
Dan gaat het over Longjohn. Ik heb dus hetzelfde rekje als jij en dan kan ik tzt de mijne wel repareren. Dank voor je reactie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan