Koplamp/spiegel Deauville, middenbok Zephyr + MZ achterlicht

Eerf

MF veteraan
19 sep 2006
3.998
1.238
Amersfoort
Zoals de titel al aangeeft heb ik het volgende te koop:
Een koplamp voor een honda deauville uit 1999. Enkele ophangpunten zijn gebroken, zie foto! Met een beetje handigheid is dit nog wel reparabel. Glaswerk is nog in goede staat, geen krasse
$_86.JPG

$_86.JPG

$_86.JPG

Vraagprijs: € 10,-


Tevens heb ik een gebruikte rechter spiegel voor een honda deaville uit 1999. Enkel een paar krassen op het kapje aan de achterzijde (zie ook de foto) spiegel en bevestigingspunten zijn verder nog helemaal heel!:
$_86.JPG

$_86.JPG

Vraagprijs: € 20,-


Voorts heb ik nog een middenbok liggen voor een kawasaki zephyr 750 uit 1991. Paste destijds niet meer ivm een 4 in 1 uitlaat... Foto kan geregeld worden, maar iedereen snapt denk ik wel hoe zo'n ding eruit ziet?

Vraagprijs: € 10,-


Tot slot vond ik nog: Een MZ achterlicht. Ooit aangeschaft voor onze MZ TS 250/1 maar daar paste het niet op.
$_86.JPG

$_86.JPG


Voor welk model het dan wel geschikt is, is ons helaas niet duidelijk.
Onderdeel is wel ongebruikt.

Eventueel te ruil tegen andere MZ TS 250/1 onderdelen!
Vraagprijs: € 20,-
 
Laatst bewerkt:
MZ achterlicht is van een jaren 60 ES type.

Hoi Eerf,
Zou je de diameter eens op willen meten van dat MZ glaasje? Ik heb in mijn MZ bak nu een aanhanger lichtje zitten maar dit is veel netter. Bovendien kan ik mijn remlicht dan weer gewoon via massa laten lopen.

Ok via PB, anders vergeet ik het weer. |(
 
Hoi Eerf,
Zou je de diameter eens op willen meten van dat MZ glaasje? Ik heb in mijn MZ bak nu een aanhanger lichtje zitten maar dit is veel netter. Bovendien kan ik mijn remlicht dan weer gewoon via massa laten lopen.

Ok via PB, anders vergeet ik het weer. |(

U heeft ook PB, maar mocht je die vergeten te checken... De diameter is 10 cm.

Overigens misschien leuk om te weten: Volgens een kenner op MP is het geen replica als er DDR op staat. En dat is hier het geval. :)
 
Om precies te zijn: Rückstrahlerglas für die Bremsschlusskennzeichenleuchte mit einen roten Lichtaustritt passend für MZ ES 125, ES 150, ES 250/2 und ETS 250.

Für alle Modelle mit folgenden Maßen: Außendurchmesser 102 mm , Lochabstand ca. 92 mm.
Originales MZ - Teil aus DDR - Produktion, Aufschrift BALACO mit Welle. Das Glas ist neu, kann aber altersbedingt leichte Lagerspuren aufweisen.
 
MZ achterlichtje is (bijna) weg.
(moet nog een envelop zoeken)

Vond nog wel dit op zolder:
$_86.JPG


Het betreft een remklauw en een rempomp (achterzijde) voor een Kawasaki GPZ 500S uit 1997.
Mag weg voor € 35 (voor beiden)
 
Spiegel en achterlicht zijn weg.

Heb nog wel een werkplaatshandboek liggen voor een Deauville waar ik nu niks meer mee doe.
Iemand daar nog interesse in?
 
WPH is ook weg.

Heb alleen nog de koplamp (deauville) en achterrempomp + klauw (GPZ500S) liggen.
Had ik eigenlijk ook al gemeld dat ik ook een setje remschijven voor de voorzijde heb liggen voor een Deauville uit 1999?
 
Terug
Bovenaan Onderaan