Koplampen r6 2000

diiirk

Rookie
28 aug 2008
23
0
Hoi hoi

Ik heb een r6 geïmporteerd uit Engeland. Om de motor door de RDW keuring te krijgen, moest ik er een ander koplampunit inzetten. Dit omdat de Engelse koplamp links schijnde ( met een omhooglopende straal ) en dus tegenliggers zou verblinden.

Nu heb ik er een ander koplampunit ingezet, maar nu branden beide lichten. Het gaat om dimlicht en groot licht.

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik er voor kan zorgen dat alleen de rechterkoplamp dimlicht voert, maar bij groot licht beide lichten schijnen?

Ik weet namelijk niet of het aan de gloeilampen licht of aan de bedrading.

Alvast bedankt!!

Groet Dirk
 
Hoi hoi

Ik heb een r6 geïmporteerd uit Engeland. Om de motor door de RDW keuring te krijgen, moest ik er een ander koplampunit inzetten. Dit omdat de Engelse koplamp links schijnde ( met een omhooglopende straal ) en dus tegenliggers zou verblinden.

Nu heb ik er een ander koplampunit ingezet, maar nu branden beide lichten. Het gaat om dimlicht en groot licht.

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik er voor kan zorgen dat alleen de rechterkoplamp dimlicht voert, maar bij groot licht beide lichten schijnen?

Ik weet namelijk niet of het aan de gloeilampen licht of aan de bedrading.

Alvast bedankt!!

Groet Dirk

branden allebij altijd ;) tenminste bij een '99-'03 model
 
Laatst bewerkt:
Zou TS niet bedoelen dat met montage van zijn nieuwe koplamp grootlicht en dimlicht tegelijk branden?
Hij zou toch zelf ook wel weten dat bij een R6 beide lampen branden....
 
Nee ze branden niet tegelijk!

Maar toen ik de Engelse koplampunit er nog op had zitten, scheen alleen de linker lamp. Vandaar dat ik niet wist dat beide koplampen eigenlijk zouden moeten branden ;)
Maar dan zal ie nu wel goedgekeurd worden....

In ieder geval bedankt voor de reacties!
 
Terug
Bovenaan Onderaan