koppel motor avonturiers gezocht

shadowboy

MF'er
19 jul 2006
35
0
Landen
hallo
na het lezen van het spannend vacantieverslag van Thijs gsx 550,ben ik volledig over de streep gehaald om ook eens te proberen. Ik heb Frankrijk al vijf keren aangedaan met de auto. Dus veel autostrade gereden,waar weinig op te beleven valt.Zoals Thijs,heb ik ook een oudere motor,namelijk een shadow 700 vt. Ik heb hem nog maar een paar maanden. Nu kan je denken,die kerel kan nog ni motorrijden. Ik kan daarop antwoorden dat ik wel ni de beste ben,maar kan goed mijn mannetje staan. Dit om de redenen dat ik 15 jaar ni heb gereden,maar voordien wel verschillende bikes heb gehad.Nu wat ik zoek,is een koppel dat ook dezelfde interesse koesterd als wij. En dat is volgend jaar met de motor naar la douce France trekken. Daarom wil ik nu reeds een zoekertje plaatsen,om reeds kennis te maken ,en indien het klikt ,tijdens de lange wintermaanden de reis reeds voor te bereiden, samen met de ervaringen van de rijders van het motor-forum,.Ik stel me even voor: mijn naam is Benny,47 jaar jong. Ben woonachtig in vlaams Brabant,in de streek van Landen.Mijn vrouwtje noemt Greta,45 jaar oud.Wij zijn beiden eenvoudige mensen,met veel zin voor humor en avontuur.Wie durft het??? :} *O*

Bijlage: shadow1.jpg
 
full
 
Nee je bent niet alleen hoor.

Hier mijn vakantie belevenissen en hoogst avontuurlijk.
Vakantie in Frankrijk en Spanje Portugal

volgend jaar is het idee om naar de Oekraine, Roemenie en Hongarije te gaan.

Het idee van een MF vakantie planning meeting lijkt me best wel leuk, ook om ervaringen uit te wisselen.
 
sorry als ik met de motor op vakantie ga dan plan ik niks dat neemt al het avontuur weg.
oja en ik ben geen koppel en heb een hekel aan die mensen die in frankrijk wonen dus ik denk dat ik niet mee ga.
 
is er dan geen solitair koppelke met dezefde goesting????? Dat kan toch ni!

Wikipedia:
Een solitair persoon of dier is iemand die niet in het gezelschap van anderen van zijn soort leeft. Solitaire activiteiten zijn activiteiten die niet de aanwezigheid van anderen plaatsvinden.

De meeste mensen genieten van een aantal solitaire activiteiten. Hun voorkeur voor solitaire activiteiten wordt grotendeels door hun stemming en karakter bepaald. Mensen die solitaire activiteiten als vanzelfsprekendheid verkiezen worden vaak introvert genoemd, het tegenovergestelde van extraverte typen.

Veel dieren leven van nature solitair, terwijl andere in groepen leven.

Einde Wikipedia

Ik denk dat er juist veel mensen solitair zijn, anders zouden ze wel reageren
 
Frankrijk? Leuk maar ik hou op de snelweg wel een gemiddelde van 180 aan. Is dat wat?
 
amai cingcoder,dat is voor mijn oldtimer toch wel ietsje te snel. Als je nu zei,80 of 100 gemiddeld,dan konden we in zee gaan.Lol
 
Terug
Bovenaan Onderaan