Koppeling/ bak probleem

Dennis gsxr

Rookie
8 jul 2020
7
2
Hallo allemaal,

Ik had na 5 jaar weer eens zin om mijn Suzuki gsxr 1100w tot leven te laten komen, dus carbs gereinigd nieuwe olie filters bougies en hij liep vrij snel weer. Dus dacht laat ik ff een stukje rijden, dat viel dus tegen, ik startte hem en schakelde hem in de 1ste versnelling zou de koppeling op laten komen en hij bleef staan waar die stond. Dus ik andere versnellingen proberen maar alle versnellingen zit hij als het ware in de vrij. Iemand een idee wat dit kan wezen heb de koppeling al ontlucht, maar je hoort het Wel in de versnelling schieten en is de motor gewoon rolbaar. Wel toen ik de olie ging verversen kwam ik erachter dat er benzine in de olie zat.
 
Probleem heeft zichzelf opgelost ik zou hem vanochtend op de hef tafel rollen maar dat lukte niet stond nog in de 1ste versnelling. Zal toch iets te maken hebben gehad met de koppelings platen gok ik zo dat de nieuwe olie iets gedaan heeft mischien kleefde de koppelingsplaten? Als het straks stopt met regenen maar eens ff stukje rijden
 
Vreemd deze, normaal zou de koppeling juist na lange tijd stilstaan niet/ moeilijk ontkoppelen. Deze blijft dus ontkoppelt.🤔
Idd even je koppelingsdeksel er eens afhalen en bezien wat daar niet werkt.

Kijk je slave unit na, die kan blijven hangen en blijft je koppeling bedient, dus ontkoppelt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan