Koppeling CB 750 slipt, nieuw past niet?

Dodge

Rookie
17 apr 2008
15
0
Dag, heb dus een slippende koppeling hoog in toeren,

de platen lijken mij niet versleten,
heb wel een nieuw set, maar daar past de laatste plaat niet van
van de laatste plaat is namelijk van mijn oude set, de uitstekende stukjes plaat wat in het koppelings huis schuift, breder, en het koppelings huis heeft daar een bredere groef,

dat brede zit niet op mijn nieuwe set,

iemand bekend hiermee?
en iemand bekent met andere redenen van het doorslippen van de koppeling?

Bas
 
Oplossing
post even je email adres dat kan ik kijken of ik het werkplaatshandboek op you send it kan zetten voor je,is ong 30MB

ik heb er twee:

de CB750 SOHC van 69 tm 79
de CB750 DOHC van 79 tm 83
laat aub even weten welke het is
Dag, heb dus een slippende koppeling hoog in toeren,

de platen lijken mij niet versleten,

Bas

meten=weten

de dikte kan je meten met een schuifmaat, het minumum heeft hier vast wel iemand bij de hand als je het precieze type/bouwjaar van je CB vermeld. Kijk ook de stalen platen na of ze nog vlak zijn (op een plaat glas leggen, of thuis tegen het raam houden :P ) en evt dik genoeg.

verder kan je idd nog de vrije lengte van de veren meten.
 
Laatst bewerkt:
voor een CB750 DOHC (dubbele bovenliggende nokkenas, lijkt mij redelijk logisch bij een 16V) heb ik dit uit het WPHB
full
 
post even je email adres dat kan ik kijken of ik het werkplaatshandboek op you send it kan zetten voor je,is ong 30MB

ik heb er twee:

de CB750 SOHC van 69 tm 79
de CB750 DOHC van 79 tm 83
laat aub even weten welke het is
 
Oplossing
hij is nu bezig met uploaden , als ik het goed heb krijg je van you send it een mail waarin alles uitgelegd wordt. Succes met sleutelen, het wordt mooi weer morgen, gewoon rustig aan de slag gaan, dit hoort er allemaal bij *O*
 
Heb hem binnen!!!
bedankt daar heb ik wat aan!!!
de minimum dikte van de platen heb ik bereikt!

Alleen nieuw ook al :)
toch maar weer eens naar de motorzaak,
 
Terug
Bovenaan Onderaan