Koppeling ducati monster

The Vampire

MF'er
19 sep 2003
145
0
ik heb een probleem met een ducati monster uit 95 mijn koppeling grijpt niet goed aan. als ik hem in zijn 1 e versnelling zet en naar voren duw staat hij gewoon in zijn versnelling terwijl ik mijn koppeling ingeknepen heb?
Hij heeft =/- 2 jaar stil gestaan heb het vloeistof niveau bij gevuld en ontlucht.
Ik weet niet wat het anders kan zijn???????
misschien dat ik het onluchten verkeerd doe maar volgens mij is dit het zelfde als dat van je voorem.
 
Als je wel gewoon druk hebt op je hydraulische koppeling zal het daar niet aan liggen neem ik aan zoals je zelf al zegt is dat hetzelfde als je remmen ontluchten.
Ik kan me wel voorstellen dat als je motor inderdaad 2 jaar niet gebruikt is dat je koppeling plakt (in het geval van een natte koppeling door gebrek aan olie tussen de platen en in geval van een droge door oxidatie van de stalen tussenplaten)
 
heb idd gewoon druk in mijn koppelingshendel en als ik even heb gereden dan gaat het wat makkelijker idd maar moet haar dus gewoon goed warm rijden en zit nieuwe olie in en nieuw olie filter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan