koppeling gsxr750 88? HELP!

bryan750

MF'er
7 mrt 2006
52
0
almere
Er is hier vast iemand die mij kan helpen, ik ben ten einde raad... Ik had op mijn gsxr750 uit 88 een blok zitten wat aan vervanging toe was.

Ik heb het blok vervangen door een blok uit (als het goed is) 90 of 91. Bij mijn vorige blok zat aan de rechterzijde (kant van het koppelingsdeksel) een heveltje voor het ontkoppelen (kabel vanaf de koppelinghendel aan stuur). Op dit blok wat ik nu heb zit geen gat in het koppelingsdeksel aan de rechter zijde voor het heveltje, maar aan de linkerzijde, de kant waar het kleine tandwiel zit, zit een pen. Deze pen zorgt voor het ontkoppelen. Nu heb ik het kapje nodig met het systeempje wat dit pennetje bediend.

Ik heb al de exploded views van alle oliegekoelde blokken bekeken, maar bij al deze versies(afgezien van 86 en 87) zit het mechanisme aan de rechter kant. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is, misschien heeft iemand hier een 750 uit 90 en kan voor mij een plaatje kieken.....

Alvast bedankt!!
 
Lijkt mij dat je nu een blok hebt met een hydraulisch bediende koppeling. Welke modellen en bouwjaren die hebben weet ik niet uit mijn hoofd. Staat er geen motorcode op je nieuwe blok? Dat maakt het zoeken een stuk eenvoudiger.
 
Dit is een '90 er gsxf 750 koppeling.
full
 
... dat lijkt idd wel erg op hetgeen ik nu heb... laten we niet hopen dat dat het geval is... heb jij een idee waar ik ergens kan vinden op het www welke motornummers bij welke blokken horen?

alvast bedankt voor de replies!
 
het motornummer is RP705-100496, ik heb mij helemaal gek gegoogled maar nergens vinden waar dit op slaat,zijn er hier misschien forummers die hun motornummer even voor mij willen bekijken... met een beetje mazzel is een gedeelte hetzelfde en weet ik eindelijk welk blok ik heb.... |(

ltr
 
Terug
Bovenaan Onderaan