Heb deksels/covers langs alternator- en koppelingszijde gedemonteerd om te voorzien ceracoating.
Vooreerst olie en oliefilter volledig afgelaten.
Koppelings pomp (welke voordien werkte en nog steeds werkt) werd ook gedomonteerd.
De motorolie uit het blok heeft alzo een 3-tal weken kunnen uitlekken.
Deksels voorzien van ceracoating opnieuw gemonteerd als ook koppelingspomp.
Stel nu vast dat ik de koppeling gewoon niet meer kan indrukken, gewoon vast.
Bij controle van de pin tussen koppelingspomp en koppeling blijkt dat deze gewoon in en uit te halen is wat normaal is volgens me.
De koppelingsplaten zijn niet te bewegen. Zouden deze door gewoon geen olie( afgelaten en geheel uitgelekt) aan elkaar kunnen plakken.
Kan dit doordat de koppeling droog is te komen te staan bij het uitlekken van de olie.
Vervolgens blok voorzien van nieuwe motorolie.
Zou gewoon warm draaien van de motor dit oplossen.
Thanks,
Vooreerst olie en oliefilter volledig afgelaten.
Koppelings pomp (welke voordien werkte en nog steeds werkt) werd ook gedomonteerd.
De motorolie uit het blok heeft alzo een 3-tal weken kunnen uitlekken.
Deksels voorzien van ceracoating opnieuw gemonteerd als ook koppelingspomp.
Stel nu vast dat ik de koppeling gewoon niet meer kan indrukken, gewoon vast.
Bij controle van de pin tussen koppelingspomp en koppeling blijkt dat deze gewoon in en uit te halen is wat normaal is volgens me.
De koppelingsplaten zijn niet te bewegen. Zouden deze door gewoon geen olie( afgelaten en geheel uitgelekt) aan elkaar kunnen plakken.
Kan dit doordat de koppeling droog is te komen te staan bij het uitlekken van de olie.
Vervolgens blok voorzien van nieuwe motorolie.
Zou gewoon warm draaien van de motor dit oplossen.
Thanks,