herbert116
Die hard MF'er
- 25 okt 2009
- 781
- 90
Beste forum gebruikers,
Twee dagen geleden de koppelingshandle eraf gehaald om wat te bewerken. Daarbij viel de plunjer eruit, die in het pompje steekt en door de handle wordt bediend. (GSX1100F)
Alles weer in elkaar gezet en vanmiddag gereden. Na een tiental minuten merkte ik dat de koppeling ging slippen en ben uiteindelijk na 15-20 min. weer omgekeerd. Na iedere keer koppelen en schakelen ging hij meer slippen en op het laatst, zo'n 3 km van mijn huis, reed hij geen meter meer en moest ik de motor afzetten.
Heeft dit probleem te maken met de handle/plunjer waaraan ik heb gewerkt of zit het probleem letterlijk dieper, in het blok dus?
Ik stel jullie reacties zeer op prijs.
Met vriendelijke groet, Herbert
Twee dagen geleden de koppelingshandle eraf gehaald om wat te bewerken. Daarbij viel de plunjer eruit, die in het pompje steekt en door de handle wordt bediend. (GSX1100F)
Alles weer in elkaar gezet en vanmiddag gereden. Na een tiental minuten merkte ik dat de koppeling ging slippen en ben uiteindelijk na 15-20 min. weer omgekeerd. Na iedere keer koppelen en schakelen ging hij meer slippen en op het laatst, zo'n 3 km van mijn huis, reed hij geen meter meer en moest ik de motor afzetten.
Heeft dit probleem te maken met de handle/plunjer waaraan ik heb gewerkt of zit het probleem letterlijk dieper, in het blok dus?
Ik stel jullie reacties zeer op prijs.
Met vriendelijke groet, Herbert