koppeling slipt

Schuppe

Rookie
24 jun 2011
11
0
hallo,
heb een probleem met de koppeling van een vt 1100, het ding slipt en wat ik ook probeer, hij blijft slippen. wie heeft er enig idee wat dit kan zijn. heb nieuwe platen geplaats, olie vervanngen en filter, olie relevelkep gereinigd en gecontoleerd alles 10 keer uit elkaar gehaald en weer in elkaar en nog slippen, dat kreng. wie heeft goede raad?
 
bananeman
ik heb de schotelveer al vervangen, mogelijk ligt het inderdaad aan de hydraulische ondersteuning, de oliedruk is iets aan de lage kant. Wil het proberen met een dubbele schotelveer, zou dit kwaad kunnen? Kan net dat kleine beetje schelen,denk ik anders moet het blok gedeeld worden om de oliepomp te vervangen. mogelijk ligt het niet aan de pomp maar aan een regelaar, ben je mooi voor de kat z'n viool aan het sleutelen.
De Schuppe
 
hallo,

ik heb een intruder vs700 uit 1986 bij langer dan een kwartier gereden te hebben verliest hij druk op de koppeling.

Ik heb deze ontlucht en ververst alleen blijft het euvel zich voor doen.

Kan iemand mij vertellen wat dit zou kunnen zijn?
 
Check de dikte van je platenpakket in zijn geheel, weet niet of daar ook waardes voor opgegeven zijn voor jou motor. Heb gemerkt dat een milimeter dikte op het gehele pakket een verschil uit kan maken tussen slippen en niet slippen. Er zijn voor sommige motoren ook dikkere niet gevoerde platen te verkrijgen. Mogelijk dat dat een oplossing kan bieden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan