Koppeling yamaha yz400f

Joostvde

Rookie
4 dec 2009
14
0
Bekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpenBerichten:11Reg. datum:04 dec. 2009Kan mij iemand helpen met mijn koppelings probleem van mijn yz400f, deze neemt namelijk redlijk kort dus op zeg maar 3mm is hij volledig gesloten, je kan hem wel regelen waar hij pakt dus kort bij het stuur of verder naar het einde toe dus dit is het probleem niet.
Ik heb hem al uiteen gehad en alle platen zijn nog goed, het binnen en buitenhuis ook en de veren ook. Er staat wel geen origineele hendel op dus volgens mij ligt het hieraan maar ik ben het niet zeker. Weet iemand hier raad mee?
 
Hmm nog eens goed gelezen. Is het probleem dat je te weinig kan "doseren" dus dat je tussen helemaal ontkoppeld en gekoppeld maar 3mm aan de hendel hebt, dan zou je een langere hendel kunnen proberen.
Je kan ook eens een originele koppelings hendel + houder(ik weet zo niet hoe het heet) proberen.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat bedoel ik dat doseren van koppelen en ontkoppelen. Je moet er echt op letten om zonder schokken te kunnen vertrekken.
Ik ga eens proberen met een ander hendel en houder van een andere moto en kan dan vergelijken. Ze hebben ook vertelt dat het mischien aan de olie kon liggen maar dat betwijfel ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan