sighvatssohn
MF'er
Hi, ik heb een Kawasaki ZZR1400 van de vorige generatie (2009). Weinig km's. Nadat deze een 2 à 3 maanden stil had gestaan kon ik de koppelingshandle tot aan het handvat intrekken zonder dat er wat gebeurt. Er is geen lekkage te zien bij beide cilinders. Na volledig verversen olie (5.1) treedt het zelfde probleem op. In het begin werkt de koppeling matig, later bouwt deze helemaal te weinig druk op.
Iemand hier ervaring mee? Ik heb tientallen motorfietsen onderhouden, maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Opties (lijkt me):
- cilinder op het stuur bouwt onvoldoende druk op (interne lekkage),
- leiding/seals week (is er ooit DOT 4/5.1 gemixed met 5.0, ik heb er geen ervaring mee met wat er dan gebeurt),
- cilinder op het blok trekt valse lucht.
Dank voor je reactie.
Iemand hier ervaring mee? Ik heb tientallen motorfietsen onderhouden, maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Opties (lijkt me):
- cilinder op het stuur bouwt onvoldoende druk op (interne lekkage),
- leiding/seals week (is er ooit DOT 4/5.1 gemixed met 5.0, ik heb er geen ervaring mee met wat er dan gebeurt),
- cilinder op het blok trekt valse lucht.
Dank voor je reactie.