Koppelingshendel komt niet helemaal terug na schuiver oa koppelingsdeksel

Tini-R

MF veteraan
13 feb 2010
33.370
156
Rotterdam
1,5 week geleden in het buitenland een schuiver gehad door losliggend grind. Motor is van links naar rechts omgeklapt en paar meter geschoven. Hierbij is ook het koppelingsdeksel geraakt. Wat ik merkte daarna is dat mijn koppelingshendel niet vanzelf helemaal terugkwam, moest het laatste stukje zelf terugduwen. Verder niet op kunnen rijden want de clipon was ook oa afgebroken.

Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Dan kan ik hier gelijk naar kijken als ik de motor terug heb.

15.jpg
 
Eerst maar eens het stuur vernieuwen, en alles weer goed terug zetten......schade ziet er niet erg uit en misschien heeft het kopp.hendel alleen een tikkie gehad, of is de kabel een beetje klem komen te zitten.
 
Eerst maar eens het stuur vernieuwen, en alles weer goed terug zetten......schade ziet er niet erg uit en misschien heeft het kopp.hendel alleen een tikkie gehad, of is de kabel een beetje klem komen te zitten.

Ja wel wat meer schade, alle kuipen rechterzijde, koplamp gat aan de bovenkant, flinke deuk in de tank. Maar allemaal optisch en te verhelpen.

Alleen denk persoonlijk dat aan de binnenkant van het deksel wellicht iets krom geslagen is, misschien die stift die erin zit?
 
Terug
Bovenaan Onderaan