Ja inderdaad, lijkt wel leeg te zijn...... is dat (eenvoudig) te repareren?Volgens mij heeft jouw Sabre een hydraulisch bediende koppeling.
Dus geen kabel maar vloeistof bediend.
Ik denk dat de keerring van de cilinder bij het motorblok lek is, of bij de koppelingshandel.
Zit er een oliereservoir op het stuur bij de koppelingshandel?
Volgens mij heeft jouw Sabre een hydraulisch bediende koppeling.
Dus geen kabel maar vloeistof bediend.
Ik denk dat de keerring van de cilinder bij het motorblok lek is, of bij de koppelingshandel.
Zit er een oliereservoir op het stuur bij de koppelingshandel?
Misschien toch een complexe klus? (Maandag ga/ kan ik pas remvloeistof halen bij ‘mijn’ nieuwe motorzaak in mijn nieuwe woonplaats)(Deze keerring is alleen van binnenuit het motorblok te vervangen)
Wonderlijk dat bij het ritje v a n aankoop naar huis al alle vloeistof weg is. Lijkt mij wel een gevalletje waar motorzaak iets in zou mogen betekenen om op te lossen.
Misschien toch een complexe klus? (Maandag ga/ kan ik pas remvloeistof halen bij ‘mijn’ nieuwe motorzaak in mijn nieuwe woonplaats)
Als de motor langere tijd stil heeft gestaan bij de verkoper KAN het zijn dat deze pas is gaan lekken bij je eerste rit.Nee hoor, die keering kan niet de oorzaak zijn van je lekkage en wellicht van buitenaf te vervangen met wat parkers eruit te trekken?
Zou de boel ff loshalen en kijken waar die gelekt heeft, kans seal vd slave lijkt me groot. Boel daar is vaak bizar smerig dus goed schoonmaken
Misschien toch een complexe klus? (Maandag ga/ kan ik pas remvloeistof hakken opbij ‘mijn’ nieuwe motorzaak in mijn nieuwe woonplaats)
Nee hoor, die keering kan niet de oorzaak zijn van je lekkage en wellicht van buitenaf te vervangen met wat parkers eruit te trekken?
Zou de boel ff loshalen en kijken waar die gelekt heeft, kans seal vd slave lijkt me groot. Boel daar is vaak bizar smerig dus goed schoonmaken