Kort onderhoud MF servers

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.946
4.192
De Betuwe
Rond 14:00 zal MF kort niet beschikbaar zijn wegens werkzaamheden.

Er worden veel bijlages/foto's/video's op MF gezet. Zo veel dat de schijfruimte uitgebreid moet worden.
Het voorwerk is al gedaan maar voor het laatste deel moet MF even niet beschikbaar zijn.

Ik vermoed dat het maximaal 15 minuten gaat duren.

O, en voor wie het zich afvraagt: In totaal staat er inmiddels 427GB aan bijlages op de MF servers.

Update 14:40

We zijn weer online. Mocht je bestanden of foto's missen, laat het me aub weten (liefst via PM).
 
Laatst bewerkt:
Geen optie om alles wat ouder is dan bv 3 of 5 jaar, te verwijderen?
 
De kracht van MF is juist dat heel veel plaatjes en foto's gewoon nog werken, ook in hele oude topics. Topics zijn daardoor veel beter 'leesbaar' en consistent.
Dat is een goed streven. De vraag is hoe vaak die oude topics nog bekeken worden.
 
Rond 14:00 zal MF kort niet beschikbaar zijn wegens werkzaamheden.

Er worden veel bijlages/foto's/video's op MF gezet. Zo veel dat de schijfruimte uitgebreid moet worden.
Het voorwerk is al gedaan maar voor het laatste deel moet MF even niet beschikbaar zijn.

Ik vermoed dat het maximaal 15 minuten gaat duren.

O, en voor wie het zich afvraagt: In totaal staat er inmiddels 427GB aan bijlages op de MF servers.
427gb.. dat valt nog mee..
Zit er een auto-resize functie op foto’s..?

op een ander forum wat ik gebruik gebeurd dat automatisch; telefoon foto’s zijn meestal 2mb maar op dat forum worden ze geresized naar pakweg 200kb. En dan zien ze er nog prima en groot genoeg uit.
 
Wellek leve ? Hé zit elleke avond in ut nachtopic ze èige lam te zúipe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan