BenjaminDG
MF veteraan
Goedenavond
Onder mijn GSXR 750 1993 zit de volgende onderdelen:
GSXR1000 K5 K6 voorpoten (zijn 73.5 cm tov. 74.5/76.5 cm van een ori gsxr 750 1992-1995)
GSXR 750 K6 achterveer (die 1cm langer is als een originele veer)
1100 motorblok
750 frame (1993) en 750 braced achterbrug (1994-1995).
Dus T-stuk en kroonplaten zijn nog origineel gsxr 750 1993.
Tijdens de testrit voelde ik niets abnormaal bij zowel snelheid,remmen als mijn handen loslaten (motor blijft dus mooi rechtdoor rijden).
Maar is de naloop nu niet te kort geworden, waardoor er meer kans is op een crash wegens instabiliteit bij hoge snelheden?
Originele naloop is 94mm.
Zijn er formules om de naloop te berekenen?
Groeten,
Benjamin
Onder mijn GSXR 750 1993 zit de volgende onderdelen:
GSXR1000 K5 K6 voorpoten (zijn 73.5 cm tov. 74.5/76.5 cm van een ori gsxr 750 1992-1995)
GSXR 750 K6 achterveer (die 1cm langer is als een originele veer)
1100 motorblok
750 frame (1993) en 750 braced achterbrug (1994-1995).
Dus T-stuk en kroonplaten zijn nog origineel gsxr 750 1993.
Tijdens de testrit voelde ik niets abnormaal bij zowel snelheid,remmen als mijn handen loslaten (motor blijft dus mooi rechtdoor rijden).
Maar is de naloop nu niet te kort geworden, waardoor er meer kans is op een crash wegens instabiliteit bij hoge snelheden?
Originele naloop is 94mm.
Zijn er formules om de naloop te berekenen?
Groeten,
Benjamin
Laatst bewerkt: