korting kleding op motorbeurs Utrecht, hoeveel?

flampie

Rookie
28 jun 2015
4
0
hallo,

heeft er iemand een idee wat de typische kortingen zijn die je op kleding kunt krijgen tijdens de motorbeurs in Utrecht? bv op de laatste modellen van Revit (Dominator, Poseidon, ..., dus geen einde reeksen).
Momenteel zijn er solden en vind ik al kortingen van 20% en ik zou graag willen weten of het de moeite is om te wachten tot in Februari aangezien het niet dringend is en ik toch wel van plan ben om eens naar Utrecht te gaan tijdens de beurs.
Ik heb ergens kortingen tot 60% gelezen maar ten eerste kan ik niet terugvinden waar en ten tweede vind ik dat wel erg hoog en redelijk onrealistisch? (zou natuurlijk super zijn indien dit zo zou zijn...)

alvast bedankt,
groeten,
Jan
 
Voor de korting hoef je niet te gaan. Waarom je wel zou moeten gaan weet ik eigenlijk niet :') .
 
Volgens mij scheelde het niet veel. Zocht vorig jaar een jas en wist dat bij 2 winkels de jas rond de 500 euri waren. Na goed zoeken kwam ik de zelfde jas tegen op de beurs en daar was hij ook te koop voor de zelfde prijs *D Had niet zo iets van om hem daar gelijk te halen. Kwam wel wat spullen tegen die weer goedkoper waren maar dat was echt niet rond de 50% goedkoper..

Maar dit is mijn ervaring en dat was ook meer omdat ik wist wat ik wilde hebben.
:+
 
Ouwe meuk, zijn we zulke modepopjes dat we in een 2015 model pak ons niet meer kunnen vertonen? |(


Maar idd, korting is relatief. Het is voor motorzaken interessant om de uitlopende modellen kwijt te raken. Nieuwe modellen zullen er niet/nauwelijks goedkoper zijn.
 
Voor de korting hoef je niet te gaan. Waarom je wel zou moeten gaan weet ik eigenlijk niet :') .
hmm vorig jaar mijn pak daar gekocht met fikse korting (had ter plekke even de normale prijs opgezocht :+ )
En van de zomer koste dat zelfde pak 100 euro meer dan de normale prijs :')
 
De beurs ga er meer heen voor als een dagje uit dan dat ik echt iets zoek.
 
Meestal hebben de webshops online ook dezelfde kortingen van bepaalde dealers die ook vertegenwoordigd zijn op de beurs. Meestal is dit rond 21% korting voor de populaire modellen als ik mij niet vergis. Zoveel goedkoper is het op de beurs echt niet en ik laat het liever bezorgen aangezien de kans dan groter is dat de kleding ongedragen is (ipv 200x op de beurs gepast).
 
de echte kleding koopjes zijn op FLINK overjarige modellen, en nee daar zie ik mezelf niet meer in rijden @ Roy "R".....
Daarnaast zou je beter wat grote webshops in de gaten kunnen houden en inschrijven voor nieuwsbrieven dan krijg je nog wel eens een kortingsbon van €50, bij aankoop van bijvoorbeeld ~ €150,-
De beurs is leuk voor een dagje uit en misschien loop je nog tegen iets leuks aan.
 
de echte kleding koopjes zijn op FLINK overjarige modellen, en nee daar zie ik mezelf niet meer in rijden @ Roy "R".....
Daarnaast zou je beter wat grote webshops in de gaten kunnen houden en inschrijven voor nieuwsbrieven dan krijg je nog wel eens een kortingsbon van €50, bij aankoop van bijvoorbeeld ~ €150,-
De beurs is leuk voor een dagje uit en misschien loop je nog tegen iets leuks aan.

Ja als je bijna gratis een pak wil kom je in de lila/roze/mintgroene ouwe meuk ja.
Verder zijn er best leuke deals te maken, je moet alleen wel goed de prijzen checken.
 
Er zijn bepaalde motorzaken die vlak voor de beurs al flinke kortingen geven. En op de beurs ook spectaculaire aanbiedingen hebben, maar het moet je vaak maar passen of je smaak zijn.
En ja, waarom zou je naar de Motorbeurs gaan?
 
Het voordeel van de beurs is dat je veel zaken bij elkaar hebt zitten. Zo weet je dus in een paar uurtjes wat iedereen heeft en kun je snel vergelijken. Je hoeft niet het hele land af te gaan om vervolgens te concluderen dat de eerste zaak de beste deal had :+
 
De courante producten krijg je wel korting op, maar verwacht geen wonderen (ordegrootte 10-20%)
Daarnaast zijn er wel stuntartikelen. De shops kopen speciaal voor de beurs een grote partij in en bieden daarmee heel scherp aan. Bijna iedere beursshop heeft ook wel een bak handschoenen voor prijzen die je niet snel in de winkel vindt.

Zelf hebben we vorig jaar volledige textielen outfits op de beurs gekocht, bijvoorbeeld voor mijzelf:
- Alpinestars Drystar pak (Valparaiso): van 550 voor 420 euro
- Laarzen Alpinestars web Goretex. Normaal 220, ik heb meen ik 175e betaald
- Helm Shark Exo 910 AIR Systeemhelm met pinlock en zonnebril ingebouwd voor 130e (normaal 230 euro).

/edit, toevoeging:
Inderdaad erg makkelijk dat er veel shops bijeen zijn en je dus snel kunt vergelijken en passen. Voor onze motorkleding zijn we wel bijna de hele dag zoet geweest waardoor er weinig tijd overbleef om motoren te zien. Mooie reden om dit jaar weer te gaan :) :]
 
Laatst bewerkt:
wat mij (een paar jaar geleden al) vooral opviel dat je bij de diverse stands voor dezelfde kleding ook precies hetzelfde betaalde, ondanks dat er volgens de schreeuwborden die overal hangen verschillende kortingen op zaten. net reclameblaadjes van de BCC e.d. dus :+
 
Verwacht geen grote kortingen maar zie het als een leuke dag en de aftrap van een nieuw seizoen. Neem zelf je broodje mee met worst of gebakken ei of iets dergelijks. 8 euro voor een broodje uitgeven is niets erg maar dan moet het wel smakelijk zijn. En dat is het dus niet.

Vergeet niet de MF stand te bezoeken, dit jaar hebben ze, heel ludiek, een stand samen met de MAG.

Je vindt er oa mgg die je trakteert op een smoothie en een gulle lach, mbm heeft uitdraaien bij zich van de boete tarieven 2016. Voor elk wat wils dus..
 
Laatst bewerkt:
probeer maar eens een redelijk nieuw Rukka pak met meer dan 10% korting te scoren....
full

Vorig jaar dit pak er met aardige korting gekocht koste normaal €750(op de beurs de prijs gecheckt) op de beurs maar €680 of zo.
Zelfde pak koste verleden zomer €850 _O-

Kortom soms heb je geluk en loop je tegen iets leuks aan
 
[afbeelding]
Vorig jaar dit pak er met aardige korting gekocht koste normaal €750(op de beurs de prijs gecheckt) op de beurs maar €680 of zo.
Zelfde pak koste verleden zomer €850 _O-

Kortom soms heb je geluk en loop je tegen iets leuks aan
Lol, dat is dus nog geen 10% korting....... :z
 
De koopjes zijn er bijna niet meer.

Veel mensen hebben nog het idee dat op de beurs veel dingen echt goedkoper zijn, maar dat is niet (meer) zo.

Eigenlijk krijg je dezelfde korting die je bij wijze van spreke ook in de winkel had kunnen bedingen. Dat geldt voor zowel nieuwe als overjarige kleding (en onderdelen).

Voordeel is dat het een uitje is, en dat er veel binnen loopafstand te zien is.

Dan zijn er nog een hoop nadelen, waaronder het schrikbarend dure beurs-vreten.

Voor de koopjes zeg ik: niet naar toe gaan. Voor rondkijken en oriënteren: leuk.
 
Ik ben een jaar of 2 (of 3 alweer) geleden naar de beurs geweest om o.a. een broek te kopen. Echt verschrikkelijk. Overvolle rekken waarbij je met enig geweld de broeken uit elkaar moest trekken om uberhaupt de maat te kunnen zien. Krappe, warme, smalle, plekken waar je kon passen. Niet de mogelijkheid om met een broek even op een motor te gaan zitten. Vrachten andere bezoekers die zich met hun aankopen in de hand langs je moeten wurmen om voorbij te kunnen. En ook weer niet zulke hoge kortingen dat het al dat ongemak waard was. Ik was er heel snel klaar mee. Ik maak van de motorbeurs hooguit nog een leuk uitje en meer niet.
 
De koopjes zijn er bijna niet meer.

Veel mensen hebben nog het idee dat op de beurs veel dingen echt goedkoper zijn, maar dat is niet (meer) zo.

Eigenlijk krijg je dezelfde korting die je bij wijze van spreke ook in de winkel had kunnen bedingen. Dat geldt voor zowel nieuwe als overjarige kleding (en onderdelen).

Voordeel is dat het een uitje is, en dat er veel binnen loopafstand te zien is.

Dan zijn er nog een hoop nadelen, waaronder het schrikbarend dure beurs-vreten.

Voor de koopjes zeg ik: niet naar toe gaan. Voor rondkijken en oriënteren: leuk.

Dit topic komt elk jaar terug, is het wel eens een beurs vol met koopjes geweest? Ben dan denk ik nog te jong om dat meegemaakt te hebben...

Een beurs hoeft niet automatisch in te houden dat alles er goedkoop is, het is ook een manier om producten/diensten aan het publiek te presenteren. Het is zoals je zegt gewoon een leuk uitje, de nieuwe motoren/producten in het echt zien/proefzitten, informatie vragen waar gewenst, bijpraten bij clubstands, rondstruinen om toch dat ene koopje te ontdekken, ik vermaak me er altijd wel.
 
Laatst bewerkt:
De koopjes zijn er bijna niet meer.

Veel mensen hebben nog het idee dat op de beurs veel dingen echt goedkoper zijn, maar dat is niet (meer) zo.

Eigenlijk krijg je dezelfde korting die je bij wijze van spreke ook in de winkel had kunnen bedingen. Dat geldt voor zowel nieuwe als overjarige kleding (en onderdelen).

Voordeel is dat het een uitje is, en dat er veel binnen loopafstand te zien is.

Dan zijn er nog een hoop nadelen, waaronder het schrikbarend dure beurs-vreten.

Voor de koopjes zeg ik: niet naar toe gaan. Voor rondkijken en oriënteren: leuk.

Marga :X *kuch * Mark :+ heeft helemaal gelijk .. Utrecht beurs vreten :r :r :r ga nu al over mn nek ...

wil je goedkoper uit zijn kun je beter een dagje Eindhoven komen doen en Motorkleding Eindhoven | MotorkledingOutletEindhoven bezoeken. de eigenaar is zeer schappelijk en je kan er mee praten als je een complete set zoekt .


en motorbeurs Utrecht heeft het bij mij helemaal afgedaan :r sinds ik oa in Dortmund bij de messe ben geweest : MOTORRÄDER DORTMUND 2019 - Motorradmesse mit Show- und Unterhaltungsprogramm

en bij de motor en autosalon in brussel : Welkom! - Autosalon

deze laatste is aan het einde van de maand dus leuke dag uit tip en VEEL goedkoper en beter bikken :9~ ( belgische pattatten en wafelen nom nom nom :+ ) dan Utrecht *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan