Korting op benzine? Hoe? (België)

gertjeeee

MF'er
7 jan 2003
189
0
Jabbeke
Ik had ooit gehoord dat er een tankkaart bestaat, bv van Esso, waarmee je gewoon kan tanken zoals met elke andere bankkaart, maar dat er op het einde van de maand een korting teruggestort wordt op de rekening? Die kaart werd verkregen bij HRA (Honda Riders Association).

Heeft er iemand ervaring met zo'n kaart? Wat kost het en waar haal je het?
Mijn vrouw rijdt dagelijks >100km met het koekblik. In het weekend doet een mens ook wel wat :] en dan loopt de rekening voor brandstof hoog op ;( , dus elke vorm van korting zou handig zijn.

Andere suggesties welkom, het moet wel mogelijk zijn in ons Belgenlandje.
 
Ik betaal nooit maar ik heb wel zo'n pas, hebben?

Kwam er laatst zon deurwaarder ad deur..

"Ik zou u wat willen vragen..."

Ik doe niet aan collectes..daar geloof ik niet in

"maar"

daarbij kom ik net van de A4 en ben ik doodmoe van dat langzame rijden

"ja maar"

Niet zeuren ze kankeren toch wel..

hoppa deur dicht...
 
Dat zal ik dan ook maar proberen.
Lekker deur op slot en als de deurwaarder komt, roepen: " we kopen niet aan de deur! "
 
Andere suggesties welkom, het moet wel mogelijk zijn in ons Belgenlandje.
Ik ben verzekerd bij Touring Wegenhulp (zowel wagen als motor) en heb bij hen een Shell tankkaart aangevraagd. Is geldig in het buitenland en kan gebruikt worden als betaalmiddel voor oa. de péages in Frankrijk of Spanje.
Per liter brandstof wordt een klein bedragje teruggestort, 't is niet veel maar als je veel rijdt kan het iets betekenen. Wel rekenen dat Shell tanken sowieso beetje duurder is dan bv bij Colruyt :)
 
Heb wel een Tankkaart van Shell maar die heb ik omdat er werk

Vanwege een recente wijziging van de belastingregels is de fiscale kortingsmogelijkheid voor eigen personeel aanzienlijk verruimd.
Werknemers kunnen nu een korting tot 20% op eigen producten krijgen
Het maximum kortingsbedrag is € 400,- per jaar.

Er is dus van alles wegggesaneerd ,PC prive regeling andere bonusjes maar aan de andere kant is dit dus wel weer een lekkere regel al moet je wel veel rijden om aan het maximum te komen.
 
Ik had ooit gehoord dat er een tankkaart bestaat, .....
Andere suggesties welkom, het moet wel mogelijk zijn in ons Belgenlandje.

Gertje, in Brugge zijn er Colruyts en bijna elke Colruyt heeft zo'n systeem (onder het merk DATS24). Als die langs je route ligt heb je sjans (anders is de omweg het prijsverschil niet waard)... zie op:
http://www.dats24.be/home_N.html
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan