Door Maximize op 12-10-2006 13:47
Heeft iemand enig idee??
Ik heb lekker kunnen rijden maar aan het einde van de dag heb ik hem op stuurslot gezet en hoorde `s avonds mijn alrm loeien. Wat bleek: de spanning werd te laag en mijn alarm ging daardoor af. Ik heb gezocht naar het probleem en nu bleek in welke stand ik mijn sleutel ook draaide dat er constant max 60 ohm tussen de min en plus pool zat . Ik ben aan het zoeken geweest en kon niets vinden. Heeft iemand nog een suggestie wat het kan zijn? Hij deed het eerst gewoon en toen opeens kortsluiting.... Ik heb ook gehoord dat je sluiting kan zitten IN de accu zelf!? klopt dit? Of is dat alleen bij natte accu`s?
ik hoor graag jullie reactie
Heeft iemand enig idee??
Ik heb lekker kunnen rijden maar aan het einde van de dag heb ik hem op stuurslot gezet en hoorde `s avonds mijn alrm loeien. Wat bleek: de spanning werd te laag en mijn alarm ging daardoor af. Ik heb gezocht naar het probleem en nu bleek in welke stand ik mijn sleutel ook draaide dat er constant max 60 ohm tussen de min en plus pool zat . Ik ben aan het zoeken geweest en kon niets vinden. Heeft iemand nog een suggestie wat het kan zijn? Hij deed het eerst gewoon en toen opeens kortsluiting.... Ik heb ook gehoord dat je sluiting kan zitten IN de accu zelf!? klopt dit? Of is dat alleen bij natte accu`s?
ik hoor graag jullie reactie