Koso DB-01R+ Digitale multifunctioneel cockpit

Honda__rider

MF'er
1 apr 2015
106
1
Iemand enig idee ?

Ik wou een Koso DB-01R+ Digitale multifunctioneel cockpit aansluiten op een gsxr1100w 93.

Alles werkt perfect. Enkel het brandstof lampje blijft branden...

negjti4e38o1q.jpg


xiebzsosjl9a2.jpg2.jpg


Ik heb groen van de koso verbonden met geel/zwart van de motor
 
Zoals Kwajesaki zegt klopt. Ik heb er zelf een gehad op een motor die origineel alleen een lampje had voor reserve. Dat werkt niet met deze teller doordat de teller aansluiting voor een niveaumeter is en niet voor een reservelampje.
 
Ben er zelf toevallig ook mee bezig maar dan een rx2n op mijn gsxr1100W.

Je hebt inderdaad enkel een lampje op de gsxr en geen meter. Echter heeft de DB01R+ WEL een benzine lampje en deze kan je ook gebruiken. Echter geeft de GSXR een + als je benzine op is terwijl de teller juist een massa wilt krijgen als de benzine op is.

Wat ik ga proberen te doen (nog niet gedaan) is 1 van de twee draden van de tank sensor naar de massa leggen en niet naar de plus.


EDIT:

Nog eens goed naar het schema gekeken. Het is wel een - signaal. Wellicht zit je vlotter vast. Even nameten met een multimeter of hij een gesloten circuit geeft.

Tevens, trek de stekker los van de sensor. Gaat het lampje dan uit?

http://www.classiccycles.org/media//DIR_1653304/DIR_1762756/bdc7491bb0a214d7ffff829effffe41e.pdf
 
Laatst bewerkt:
hoi RockyK, ik heb intussen 2 aparte metertklokjes gehaald, voor mijn streetfighter.

Past ook beter, samen met mijn tomtom rider. Km teller komt links ervan, tomtom in het midden, en toerenteller rechts.

Kwam er wel achter dat mijn olie contact niet meer (goed) werkte. Deze is intussen vervangen. waardoor het fuel lampje nu ook werkt. Want er zit bij mij een diode tussen die 2.


PS Van waar heb je die duidelijke pdf ? Ik heb wel een pdf van de handleiding. Maar die is van slechte kwaliteit..
 
Terug
Bovenaan Onderaan