Koso teller db 01r aansluiten cbf500

Motoneel83

Rookie
29 sep 2020
10
2
BODEGRAVEN
Hallo allemaal!

Ik heb een vraagje. Ik heb een cbf500 2005 en ik wil er dus een andere km teller op aansluiten. Nu zit de km teller op het blok aangesloten. Kan ik daar de koso teller op aansluiten of kan dat niet zomaar?
 
Dat kan. Ik heb het ook zo gedaan. Weliswaar bij een ZX10r '04 met een Koso db-ex2.
Even het aantal pulsen tellen die je originele pulsgever krijgt bij een volledige draai van je achterwiel. Deze verhouding terug rekenen naar de Koso teller.
Het max aantal pulsen dat ik in kan stellen op de Koso is 6, terwijl bij een volledige omwenteling van het wiel iets van 9 pulsen geeft. Dus kleinere wiel omtrek invoeren.
Werkt feilloos.
 
Laatst bewerkt:
Dat kan. Ik heb het ook zo gedaan. Weliswaar bij een ZX10r '04 met een Koso db-ex2.
Even het aantal pulsen tellen die je originele pulsgever krijgt bij een volledige draai van je achterwiel. Deze verhouding terug rekenen naar de Koso teller.
Het max aantal pulsen dat ik in kan stellen op de Koso is 6, terwijl bij een volledige omwenteling van het wiel iets van 9 pulsen geeft. Dus kleinere wiel omtrek invoeren.
Werkt feilloos.

Oke bedankt voor je uitleg! Ik ga ermee aan de slag!
 
Terug
Bovenaan Onderaan