Kost prijs relais R6 bj 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dumo YZF R6

MF'er
23 mei 2010
84
0
Belgie
Hallo ,

Om een lang verhaal kort te maken , mijn lichten doen het niet meer , en motor slaat soms af ! Vandaag mototrzaak bezocht , resultaat : Relais kapot..
Weet mij iemand te vertellen wat de kostprijs hiervan zal zijn ? Of iemand met hetzelfde gebrek of ervaring ?

Mvg Dumo Yzf R6
 
Hallo ,

Om een lang verhaal kort te maken , mijn lichten doen het niet meer , en motor slaat soms af ! Vandaag mototrzaak bezocht , resultaat : Relais kapot..
Weet mij iemand te vertellen wat de kostprijs hiervan zal zijn ? Of iemand met hetzelfde gebrek of ervaring ?

Mvg Dumo Yzf R6


En kon je het niet meteen bij de motorzaak vragen? :?
 
Laatst bewerkt:
Hallo ,

Om een lang verhaal kort te maken , mijn lichten doen het niet meer , en motor slaat soms af ! Vandaag mototrzaak bezocht , resultaat : Relais kapot..
Weet mij iemand te vertellen wat de kostprijs hiervan zal zijn ? Of iemand met hetzelfde gebrek of ervaring ?

Mvg Dumo Yzf R6



Ik snap iets niet???

Jij bezoekt een motorzaak en je legt hun jouw probleem voor en hun concluderen dat er een relais kapot is.
Vraag je natuurlijk aan de medewerker van de motorzaak joh en wat kost nu zo,n relais en die medewerker zal het je vertellen en ook vertellen WELK relais er stuk is.

Jij gaat op MF vragen wat een relais kost?????????????
 
Laatst bewerkt:
Even denken, je gaat naar een motorzaak om die te laten onderzoeken wat er kapot is aan je motor. Ik gok dat ze dat gratis gedaan hebben voor je?
Daarna ga je op internet vragen wat zo'n ding kost om hem zo goedkoop mogelijk ergens online te kunnen bestellen waarschijnlijk?
 
Even denken, je gaat naar een motorzaak om die te laten onderzoeken wat er kapot is aan je motor. Ik gok dat ze dat gratis gedaan hebben voor je?
Daarna ga je op internet vragen wat zo'n ding kost om hem zo goedkoop mogelijk ergens online te kunnen bestellen waarschijnlijk?
nee hoor , maandag gaat ie binnen , hij kon er geen prijs op plakken incl. werk !
En ben gewoon benieuwd hoeveel me dat ong gaat kosten , das alles !
 
Ik heb het zelfde geintje gehad met mn R6 toen een nieuwe spaningsregelaar gekocht een het probleem was over! Ik volgens mij had die me iets van 50euro gekost maar dat is dan al 5 jaar geleden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan