Kosten 12.000 km beurt ZX-6R: ff schrikken :-(

Sorry...misverstand. Ik heb zelf een 2003 model...en ik heb een duits instructieboekje (import) en mn duits is niet zo best :9

Weet niet hoe het bij een 2003 model is. Anders ff op het forum vragen.
Lijkt me toch zonde als je kwakje zich '( gaat voelen. Het zou wel
een stuk voordeliger zijn.
 
Ik had al eerder gereageerd op dit topic omdat ik ook voor een 12.000 km beurt moet. Save Rotterdam en De Mammoet (Haasdrecht) zeiden dat er bij de 12.000 km de kleppen gesteld moesten worden. Hier las ik van niet en ook Motoport Rotterdam zegt van niet. Dit was hun antwoord om mijn vraag of dit moest gebeuren:

"De kleppen moeten om de 24000 km gecontroleerd worden. Bij de 12000 km worden de carburateurs gesynchroniseerd en een kleine beurt gegeven. Dit komt op ongeveer 175 euro."

Ga maandag dus maar eens bellen om een afspraak bij hen te maken 8-)

Ik heb al eerder in dit topic gelezen dat bij ZX6's van 2003 de kleppen pas later gesteld hoeven te worden. Je kunt nog even sparen :z
 
Laatst bewerkt:
12.000km in 4jaar...ik rij nu pas een half jaar,en ik heb nu 6000km erop zitten...

Als jij woon-werk verkeer rijdt met je motor vind ik het niet gek dat je zoveel km's hebt gereden... Zo niet, heb je tijd te veel zeker :X

Ik heb gewoon niet zoveel tijd om te rijden en aangezien de overheid voor mij als student m'n treinkaartje betaalt ga ik met de trein heen en weer. Als ik zou moeten kiezen tussen betalen voor de trein en de motor zou ik natuurlijk wel de motor kiezen *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan