Kosten Aprilia RS-125

Hoeveel no claim heb je en wat zijn de kleine lettertjes? :P

9 schade vrije jaren,dus 75% en trede 15, geen opzittende en rechtsbijstand heb ik bij de algemene verzekering zitten en is dus niet nodig voor de motor.
Maar toen ik de XJ600 kocht op mijn 21 had ik nog helemaal geen no-claim en daar betaalde ik dus ook maar een gulden of 17 per maand voor en daar zat wel rechtsbijstand bij omdat ik toen gewoon nog thuis woonde en geen algemene verzekering had..
Kleine letters, uhm mag op hun kosten met de taxi naar huis als er ergens wat gebeurd.
Heb hele goede schade afhandeling ervaring met deze firma, heb vorig jaar een fietser voor mijn neus gehad en ze hebben best veel moeite gedaan om mijn gelijk te halen en dus mijn schade vergoed te krijgen. :}
Is best lastig van een fietser winnen maar het is uiteindelijk gelukt.
 
ik heb
wegenbelasting van 50,- per jaar,
verzekering van 23,- per maand,
achterband van 200,- voorband 160,-
ketting en tandwielen van 115,-
olieverbruik van 1 liter op 500 km (liter is 10,-)
benzine 1:14 (98 ongelood)1,40 per liter
en dan nog het dagelijks onderhoud aan poetsen, smeren en invetten

en dan nog de onderdelen, die mij nog al wat voeten in de aarde hebben gehad. nu weer een rempompje van 82,-.
ik zou wel zeggen kijk voor onderdelen verder dan je neus lang is. voorbeeldje: motofit 135,- safe motoren 117 motoport 82,- voor hetzelfde onderdeel. en dit terwijl motoport toch altijd vrij duur is.

succes bij het beslissen, en bij vragen.. altijd stellen
 
Hey,

ok, ik merk al dat het nogal varieert wat je per jaar betaald B| . het is geloof ik nogal afhankelijk van wat voor soort verzekering je hebt.

ow en tjsah onderdelen, dat blijft altijd een punt, het ene jaar heb je weinig kapot en het andere jaar heb je alles kapot dat verschilt natuurlijk. :9

al met al is een schatting van rond de 800-1000 euro pj toch een betere dan die van 500-800?

ow en trouwes, (ben nou toch bezig), ik weet niet of dit hier hoort maarja;

mijn (auto)rijinstructeur zei vandaag (hij rijdt zelf ook motor hoor) dat een 2-takt nogal eens vastloopt, is dit echt zo? want misschien kan ik dan beter beginnen met een 4-takt en die op 25kw laten zetten :? .

iig thnx voor de reacties. :Y
 
ff een puntje op mijn vorige post:

Ik bedoel natuurlijk dat de 2-takt een vastloper heeft, even ter verduidelijking.

cheerz

:9
 
heb nog geen vast loper gehad en als je hem goed onderhoud en beetje met respect behandeld zal dat dnek ik ook niet snel gebeuren, maar heb hier dus niet echt ervaring mee
 
al loopt een 2takt gemakkelijker vast dan een viertakt, o.a. door het hogere toerental, gevoeliger voor schommelingen in mengsel, etc. Voor goedkope onderdelen moet je eens kijken bij www.125cc.nl
 
ja idd, brandstof is duur tegenwoordig :( maar het gaat ff om de kosten buiten brandstof, de kosten voor benzine kun je zelf regelen -> minder rijden minder kosten B| maar goed

blijft tog dure hobby

'( '( '(

cheerz
 
ja idd, brandstof is duur tegenwoordig :( maar het gaat ff om de kosten buiten brandstof, de kosten voor benzine kun je zelf regelen -> minder rijden minder kosten B| maar goed

blijft tog dure hobby

'( '( '(

cheerz


95 ongelood kan ook een vast loper veroorzaken en goedkope pompen die zegge dat ze 98 verkopen kan je zelf ook wel raden dus...
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan