ipix1999
MF'er
Okay shepperd, da's redelijk oldskool! Strakke fiets man. Zelf houd ik niet van zo'n voorvorken, maar ieder z'n meug. Gelukkig weet ik het we te waarderen. Veel rijplezier!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik denk dat als je beide kentekenplaten naast elkaar plaatst je redelijk snel aan de kant van de weg aan een of andere agent mag gaan uitleggen waarom er 2 platen op je motor zitten.
en ik denk dat je er niet mee gaat wegkomen
maar ik zou zeggen het is het proberen waard
dus laat maar weten hoe het is gegaan
thanx ipix1999
natuurlijk ieder zijn ding niet iedereen houd van hetzelfde
maar goed ook anders hadden we met z'n alle hetzelfde
Van oom agent zal je weining last hebben, het zijn juist de jongens die het wel weten waar je mee te maken krijgt. Maar ik denk dat TS weining last krijgt, ziet er goed uit zo.sheppard doe eens een foto van de plaat zsoals ie nu is... (geel...) 30% kans dat dat al een foute plaat is...
Ik schat dat 30% of misschien wel meer van de gele platen fout is.
de platenmakers weten zelf namelijk niet exact wat de regels zijn... laat staan oom agent...
zijn heel veel foute gele motor platen...
Och zo is het maar net. Als je je gedraagt en het ziet er leuk uit, heb je echt geen problemen met die jongens. Rij je als een aso en heb je een grote bek, tja, het zijn net mensen die agenten ....Ook ik voer een blauwe plaat: FXRP uit '84, en heb in 4 jaar 1 keer een waarschuwing gehad....
Ook direct complimentje over de fiets, dat dan weer wel......
Wat zijn dan veel gemaakte fouten? Ben nu wel benieuwd geworden namelijksheppard doe eens een foto van de plaat zsoals ie nu is... (geel...) 30% kans dat dat al een foute plaat is...
Ik schat dat 30% of misschien wel meer van de gele platen fout is.
de platenmakers weten zelf namelijk niet exact wat de regels zijn... laat staan oom agent...
zijn heel veel foute gele motor platen...
laat maar eens een foto zien
wat een onzin, blauwe platen horen bij ouwe hokken, niet bij dingen die verbouwd zijn zodat op een oud hok lijken.precies het is een oude stijl eigenbouw en daar horen dus ook blauwe platen bij,
als het een nieuwe motor was geweest zou ik het het ook niet doen
precies het is een oude stijl eigenbouw en daar horen dus ook blauwe platen bij,
als het een nieuwe motor was geweest zou ik het het ook niet doen
O ja, een voorwaarde voor een blauwe kentekenplaat is wel dat het kenteken-nummer is opgebouwd uit 1x 2 letters en 2x 2 cijfers (in willekeurige volgorde)Motorfiets
Omwisselen naar een historisch kenteken (niet eerder uitgegeven) kan alleen als:
uw motorfiets is ingevoerd en bij de toenmalige invoer een actueel kenteken (met gele kentekenplaat) is afgegeven. De motorfiets moet in het buitenland dan wel een kenteken van vóór 1 januari 1973 hebben gehad. Na afhandeling van de aanvraag ontvangt u een kentekenbewijs met een historisch kentekennummer.
Omwisselen naar een oorspronkelijk kenteken (historisch of niet historisch) kan alleen als:
uw motorfiets in de 80’er jaren door aanvraag van een vervangend kentekenbewijs een ander kentekennummer heeft gekregen. In die tijd werd bij aanvraag van een vervangend kentekenbewijs een nieuw kentekennummer verstrekt. Sinds 1987 is de duplicaatcode op het kentekenbewijs ingevoerd en zijn geen nieuwe kentekennummers meer verstrekt bij de aanvraag van een vervangend kentekenbewijs.
Beetje uitleg wat hier fout is kan geen kwaad, kan geen fout ontdekken, behalve dan dat het een skoetah is, dat is zowiezofout
? wordt je op zo`n ding dan ook geflitst? het lijkt mij dat alles boven de 50 km/u vervelned wordt met zo`n odorex okselfris stuur.
Is overigens niet rot bedoeld ofzo hoor, maar als ik mijn handen langer als 5 minuten boven mijn hoofd hou gaan ze tintelen
Zucht....Fuck the rules er gaat een blauw kenteken op komen
dus als ik dan word aangehouden, Fuck it
ik kan me er eigenlijk niet meer zo heel druk om maken
er zijn in de loop der jaren zoveel onzin regels bedacht door het rdw