Kosten dynojet-run

sommige zaken hebben er zelf 1,
bijv. terbraake in nijeveen...

kost geloof ik 30,- ofzo...

kun je gelijk zien of je mengselverhouding goed is,
 
Ok tnhx voor de reacties. Gemiddeld rond de 30 eurootjes...dus binnenkort maar ns kijken hoeveel PK-tjes mijn 2002 Blackbird aan het achterwiel eruit poept :)
 
Bij Dick Hoogland in Kwadijk/Purmerend betaalde ik 50 euro voor runs en afstellen van de carb.
 
Ok tnhx voor de reacties. Gemiddeld rond de 30 eurootjes...dus binnenkort maar ns kijken hoeveel PK-tjes mijn 2002 Blackbird aan het achterwiel eruit poept :)


ZZ_RNo rijd niet een ZZR?
 
Is het zinvol om met een 25 kw motor een dynojet-run te laten doen? En kunnen er dan nog legaal dingen worden aangepast? zonder dat de motor meer dan 25 kw krijgt.
 
zz_rno REED een ZZR1100 van 1997-2001...de nickname leeft voort, ook al rijdt ik nu een Honda, en heb ik ondertussen ook een ZX-9R gehad.

Ik gok ook op zo'n 135 PK. Jullie horen wel als t zo ver is 8-)
 
Is het zinvol om met een 25 kw motor een dynojet-run te laten doen? En kunnen er dan nog legaal dingen worden aangepast? zonder dat de motor meer dan 25 kw krijgt.

Beetje onzin als je er niets aan gaat doen en als ie gewoon lekker door z'n toeren heen loopt. Zou het pas doen als je de begrenzing eruit haalt om te zien waar verbeterpunten zitten.
 
sommige zaken hebben er zelf 1,
bijv. terbraake in nijeveen...

kost geloof ik 30,- ofzo...

kun je gelijk zien of je mengselverhouding goed is,
Misschien dit jaar wel weer gratis bij TerBraake.(als het weer wordt georganiseerd)
Vorig jaar november had TerBraake een of ander aktie weekend. Kon je gratis op de testbank en o.a. crossen in de zandbak met Kawa-quads. En nog veel meer.....

full
 
Nou 180 PK ga ik nie redden in ieder geval...

Vette bakken, die Hayabusa's. Heb er op proefgereden voordat ik de Blackbird kocht, maar met mijn 1.90 zit ik er net niet lekker op. Was er één met dubbele Yoshimura's, liep volgens de eigenaar ruim 330 op de teller... :P
 
Beetje onzin als je er niets aan gaat doen en als ie gewoon lekker door z'n toeren heen loopt. Zou het pas doen als je de begrenzing eruit haalt om te zien waar verbeterpunten zitten.

Hij loopt inderdaad wel lekker door z;n toeren heen, maar hij trilt alleen zo boven de 7000 toeren. Hoewel ik dit eigenlijk met alle motoren heb gehad, mn lesmotor (gs 500) en een huurmotor ( kawa z750 op 25 kw.
Dus klopt het dan dat alle 25 kw motoren best hard trillen als je hoog in de toeren gaat of is dit toeval?
 
Terug
Bovenaan Onderaan