Kosten examen

Ik dènk dat ik oud genoeg ben om je moeder te kunnen zijn....







maar ik ben verder diep onder de indruk van deze intelligente reactie.

Je kunt niet anders verachten toch van een hoogbegaafde toch? :+

Maar verder wel gewoon met je eens ;) (wordt er zo echt niet leuker op natuurlijk) ;)
 
Ik weet het niet zeker maar I believe

we+won.jpg
 
blablabla

En over mijn intelligentie en redeneringsvermogen.. Op het vlak van analogieën scoor ik uitmuntend op de tests. Foutloos. Subliem. Op de overige vlakken (wiskundig/taalkundig/ruimtelijk inzicht/etc.) scoor ik op academisch niveau. Wat zeldzaam is, aangezien het vaak of of is. Dat zou mij dus aangetoond hoogbegaafd maken. Waarom ben jij dan degene die zich verheven voelt? Je ellenlange betoog doet mij trouwens niets, omdat het niets meer is dan een mening van een willekeurig iemand die zich geraakt voelt door iemand die vraagtekens zet bij het troebele beeld dat door het kapitalistische rookgordijn heen schemert.

:W

taalkundig academisch zeg je dat nou serieus, merk er niks van _O- :')

Ik vind je maar een zielig en uit de hoogte
 
Spurrt.. :? Ik vindt je maar een kneus :')
Dacht dat je vorige topic (motorkleding) al kansloos was B| Hoe is dat eigenlijk afgelopen?! Heb je al een pak of rijd je nog lekker in je tshirt? :]
 
dit alles is eigenlijk allemaal makkelijk samen te vatten in een volgende zin;


Luxe kost geld. :+

Geld kost voor de 1 meer als voor de ander, dwz; 1000 euri voor de 1 is peanuts terwijl 100 euri voor de ander veel moeilijker is.

Ik moet zeggen dat ik het wel snap, hoewel ik het niet altijd eens ben met de forse prijsstijgingen ben ik me ook bewust van het feit dat alles duurder wordt en dat dat prijsverschil ergens vandaan moet komen. :)

Mede daarom ik dat zag aankomen vroeger al; heb ik mijn autorijbewijs in 1998 gehaald en motorrijbewijs in 2002. :Y

Autorijles kostte mij 27,50 gld per keer, dat was toen veel geld. Een geeltje was nog echt geld toen... Afrijden was iets van 500 gld geloof ik.
Een motorrijles kostte toen 37 euri per keer, en dat deed ook best wat pijn na elke les afrekenen. Naar mijn idee niet meer als nu, of misschien minder nog omdat ik nu verhoudingsgewijs veel meer verdien. :P ;)

Ik had toen al het idee dat je veel beter alles jong gehaald/gedaan kan hebben, omdat het later altijd meer geld gaat kosten. [in verhouding]
Een maat van me was het daarmee eens en samen zijn we op ons 23e voor het motorrijbewijs gegaan,

in 1 keer geslaagd.
Kosten?; volgens mij was ik in totaal iets van 800 euri kwijt. Zou het niet meer precies weten.

conclusie van dit hele verhaal; luxe kost geld, niemand zegt dat je persé je rijbewijs MOET halen.


;)
 
Laatst bewerkt:
Waar ik nu wel heel erg benieuwd naar ben is of Spurtt ondertussen het lessen heeft opgegeven....

En verder is het allemaal leuk en aardig dat hoogbegaafd of toch krankzinnig, maar eehhh......


Wat kost een duikboot? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan