Kosten grote/kleine beurt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer ik periodiek onderhoud laat doen, dus de grote en kleine beurt elke x mee pak, moet ik dan zelf nog iets doen zoals olie bijvullen enz? Of red ik dit allemaal makkelijk wanneer ik constistent deze beurten laat doen bij mijn dealer?
Kijk eens in het instructieboekje.
Vermoedelijk staat daarin: "olie peilen voor elke rit".
En ook: koelvloeistof, remmen, banden, verlichting voor elke rit inspecteren.
 
Laatst bewerkt:
Erik van Lent motorkeuringen

Misschien voor de beginnende monteurs onder ons wel leuk.. Ik ga mijzelf ook binnenkort aanmelden voor de 2de cursus.

1ste cursus niet gedaan, maar wat daar staat doe ik 9 van de 10 dingen zelf al (zelf ook aangeleerd), dus dat lijkt mij niet nodig. Voor het nauwkeurigere werk denk ik zelf veel te hebben aan de 2de cursus. Gewoon leuk dagje sleutelen zonder dat je gelijk je motor eventueel kan verpesten. :+
 
Er zijn ook zat mensen die DENKEN dat ze alles kennen wat beschreven staat in de basiscursus ;)
daar bedoel ik jou niet mee hoor, heb daar geen idee van, maar er zijn er genoeg.
misschien dat er mensen meelezen en denken dat ik insanity bedoel, maar nee hoor, ook niet ;)

netjes dat er een courant motorblok gebruikt word.
 
Om de 10000 km krijg de Guzzi een onderhoudsbeurt.
Komt bij mij neer op 1 a 2 beurtjes per jaar. Ligt er aan hoeveel ik rij.
 
..Ik sta -weder- werkelijk verbaasd van wat voor bedragen mensen hier neertikken voor dingen waarvoor ze kennelijk te lui zijn zelf te doen..
 
erg oud

Indien nodig, kan iemand een vers nieuw topic aanmaken

slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan