Kosten kuipdelen vervangen?

Nogmaals ik dank jullie allemaal, alle reacties zijn gewaardeerd. Ik heb een man ontmoet die heel goed is met motorfietsen, hij zal dan ook voor mij het kuipsetje monteren. Voor degene die hierin geïnteresseerd zijn, ik zal hier een foto plaatsen van het eindresultaat.

(monteren zal ongeveer 100 euro kosten)
 
Het is geloof ik al gezegd maar ik zou eerst eens lekker gaan rijden en ervaring opdoen. Misschien vind je het na een tijdje wel geen fijne motor. Zit je dan met je imitatiekuip in niet originele kleuren.

Na verloop van tijd weet je wat je wilt en maak dan pas een besluit.
 
Het is geloof ik al gezegd maar ik zou eerst eens lekker gaan rijden en ervaring opdoen. Misschien vind je het na een tijdje wel geen fijne motor. Zit je dan met je imitatiekuip in niet originele kleuren.

Na verloop van tijd weet je wat je wilt en maak dan pas een besluit.
Dit :^

Uiteindelijk gaat dit gedoe zo je een hoop geld kosten en denk je achteraf van had ik maar geluisterd :)
 
Laat je niet te veel afschrikken door alle negatieve verhalen over aftermarket kuipdelen (er zijn ook genoeg mensen met goeie ervaringen hiermee, alleen die hoor je doorgaans niet). Heb het idee dat de kwaliteit hiervan de afgelopen jaren ook flink vooruit is gegaan.

Ik heb m'n 848 laatst ook in een nieuw jasje gestoken, en ook al zal een beetje kenner de verschillen heus wel zien, ik vind de kwaliteit voor dat geld bijzonder goed! Hier en daar wat bij vijlen en hoppa :]

Hier een verslagje van mijn bevindingen: Chinese 848 fairing set - Just had to try... - ducati.org forum | the home for ducati owners and enthusiasts

Voor 1 complete oem set koop ik ±4 van deze setjes als backup *O*


(heb later een originele tank erbij gekocht en ik zie overigens geen kleurverschil, dus dat valt ook allemaal wel mee)
 
Laat je niet te veel afschrikken door alle negatieve verhalen over aftermarket kuipdelen (er zijn ook genoeg mensen met goeie ervaringen hiermee, alleen die hoor je doorgaans niet). Heb het idee dat de kwaliteit hiervan de afgelopen jaren ook flink vooruit is gegaan.

Ik heb m'n 848 laatst ook in een nieuw jasje gestoken, en ook al zal een beetje kenner de verschillen heus wel zien, ik vind de kwaliteit voor dat geld bijzonder goed! Hier en daar wat bij vijlen en hoppa :]

Hier een verslagje van mijn bevindingen: ducati.org forum | the home for ducati owners and enthusiasts

Voor 1 complete oem set koop ik ±4 van deze setjes als backup *O*


(heb later een originele tank erbij gekocht en ik zie overigens geen kleurverschil, dus dat valt ook allemaal wel mee)

Dit stelt me gerust, ik was zojuist aan het twijfelen *O* ... foto's van het resultaat zal hier geplaatst worden. thx guys (en dames) :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan