kosten + manieren 25 kw maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

FietsFanatic

MF veteraan
16 sep 2009
13.333
3
heey luitjes

ik moet mijn honda cbr600F '96 nog op 25kw laten zetten, en nou vroeg ik me af of hier verschillende manieren voor zijn? en welke dit dan zijn, en hoeveel dat ongeveer gaat kosten? natuurlijk licht dat aan de dealer maar een indicatie is voor mij genoeg :P

en nou ik toch bezig ben, zou je de achtervleugel van de pc 25 (handvat voor de passagier) die er nu op zit kunnen vervangen door het latere model van de pc 35

alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Heel vaak zijn de onderdelen voor het terugzetten naar 25 kw niet zo heel duur. De grootste kostenpost zullen de manuren zijn. Ik betaalde 150,- ervoor. Twee tientjes materiaal en de rest manuren.

Misschien kan je verder hier en hier
 
heey luitjes

ik moet mijn honda cbr600F '96 nog op 25kw laten zetten, en nou vroeg ik me af of hier verschillende manieren voor zijn? en welke dit dan zijn, en hoeveel dat ongeveer gaat kosten? natuurlijk licht dat aan de dealer maar een indicatie is voor mij genoeg :P

en nou ik toch bezig ben, zou je de achtervleugel van de pc 25 (handvat voor de passagier) die er nu op zit kunnen vervangen door het latere model van de pc 35

alvast bedankt


als het een carb fiets is wat ik niet helemaal zeker weet, dan kan je het doen doormiddel van een boutje in je vacuum schuiven of andere inlaatspruitstuk rubbers en heb ooit iets gehoort over een begrensing in het gashandel. Maar als je hem op kenteken wil accepteren ze het alleen als je de andere rubbers plaatst geloof ik.

die rubbers plaatsen in een klusje van 3 kwartier tot een uurtje denk ik, hoop dat je wat aan de info hebt.

wat die beugel betreft zover ik weet moet dat gewoon passen heb wel vaker de f3 beugels op een f2 zien zitten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan