Kosten motorreis Noordkaap?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tussen de 300 en 180000 euro :?

Wat wil je? Campings, hotels, wild camperen, zelf koken, restaurants, wat neem je allemaal mee en wat niet?
 
full


Tik eens in :met de motor naar de Noordkaap.

Info genoeg.
 
bandit 600s, 5000 euro
Eten en drinken voor 3 weken, 250 euro
Koepeltentje, 150 euro
3 Weken op vakantie met de motor, priceless!
 
Lekkere zinvolle antwoorden..

Als je 3 weken gaat met de tent kost het ongeveer 3000 (benzine, eten, pont etc) euro. Ik zou dus van 3000 euro uitgaan. Zit je redelijk safe.
 
Lekkere zinvolle antwoorden..

Als je 3 weken gaat met de tent kost het ongeveer 3000 (benzine, eten, pont etc) euro. Ik zou dus van 3000 euro uitgaan. Zit je redelijk safe.
:Y Camping - wild kamperen, zelf koken - uit eten, gevriesdroogd voer meenemen - daar kopen, zelf alles regelen - georganiseerd etc. Dat scheelt zoveel in de kosten daar valt niks over te zeggen zonder meer info. En de benzine kan ze zelf uitrekenen ;) Daarbij is even zoeken op Google ongetwijfeld ook goede resultaten :)

[Edit: En ik heb de titel even aangevuld, alleen Kosten zegt zo weinig ;) ]
 
Laatst bewerkt:
Ik ben dit jaar voor de tweede keer naar de noordkaap geweest. Dit jaar was ik ongeveer hetzelfde kwijt als in 2003. In 2003 ben ik via Noorwegen naar boven gereden, dit jaar via Polen, Baltische landen en Finland.
Als je het puur over de reis hebt met overnachtingen in tent/hut eten en grootste onkostenpost de brandstof was ik beide keren in ruim 3 weken ongeveer 1800 euri kwijt. Is echter absoluut de moeite waard.

Kijk maar eens op mijn site onder reisverslagen. De trip van dit jaar staat er helaas nog niet op.

www.GerardH-D.nl
 
Bij legale snelheden zal het zo'n 100 euro per dag kosten uitgaande van overnachting in tent en uit eten gaan.
 
Ik ben dit jaar voor de tweede keer naar de noordkaap geweest. Dit jaar was ik ongeveer hetzelfde kwijt als in 2003. In 2003 ben ik via Noorwegen naar boven gereden, dit jaar via Polen, Baltische landen en Finland.
Als je het puur over de reis hebt met overnachtingen in tent/hut eten en grootste onkostenpost de brandstof was ik beide keren in ruim 3 weken ongeveer 1800 euri kwijt. Is echter absoluut de moeite waard.

Kijk maar eens op mijn site onder reisverslagen. De trip van dit jaar staat er helaas nog niet op.

www.GerardH-D.nl
:^

Grootste kostenpost is de benzine, en tel daar nog eens eenzelfde bedrag bij op voor eten en campings, dan heb je een redelijke indicatie. (dus een €1500,00)
 
ik heb een bandit 600 s
ik ga 3 weken (met tent) naar noorwegen de noordkaap.
eten maken we zelf . voor degene die mij antwoorden hebben gegeven waar ik wat aan heb, bedankt!!!!.
de rest .......ga je moeder lopen vervelen oke?

M. vr gr

Gerrie
 
Als er op dit forum alleen maar nuttige reacties worden gepost zou ik hier toch heel wat minder vaak komen.... -O-
 
de rest .......ga je moeder lopen vervelen oke?
Sow, jij maakt makkelijk vrienden 8-) , welkom hier op M-F

Reken ook op een set banden. Maatje van mij heeft de reis 2 keer gemaakt.
Asfalt is daar veel ruwer en je banden slijten daardoor een stuk harder.

Have fun, ik hoop zelf deze trip ook nog eens te maken :Y :Y

*edit* tiepvaudtdt
 
Laatst bewerkt:
Sow, jij maakt makkelijk vrienden 8-) , welkom hier op M-F

Reken ook op een set banden. Maatje van mij heeft de reis 2 keer gemaakt.
Asfalt is daar veel ruwer en je banden sluiten daardoor een stuk harder.

Have fun, ik hoop zelf deze trip ook nog eens te maken :Y :Y
zowiezo is een vers bandensetje voor vertrek een must.

Weinig bandenboeren te vinden in Honningsvag -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan