abnormaal3000
MF'er
- 24 aug 2016
- 179
- 124
Mijn auto is nogal een miskoop geweest, waardoor ik er al behoorlijk in heb moeten investeren (inmiddels al bijna het aankoopbedrag) om de auto op de weg te houden. Nu zit ik er steeds meer aan te denken om een andere motor erbij te kopen waarmee ik dan het jaar door kan rijden en de auto weg te doen.
Nu zit ik te kijken bij de BMW R1100RT, omdat de aankoop prijs mij wel bevalt en deze goed in de kuipen zit waardoor ikzelf zo veel mogelijk uit de wind zit én deze motor handvatverwarming heeft. Ook zoek in een toerbuffel omdat ik er ook mijn boodschappen e.d. mee moet doen en dan wel wat ruimte kan gebruiken
Echter nu is mijn vraag: Hoe betrouwbaar zijn deze motoren?
p.s. Een woon-werk rit is maar 10 min.
p.p.s. Ik heb ook bij de Honda pan european gekeken, maar die zijn vaak ouder en missen vaak handvatverwarming. Ik vind het fijner wanneer dit vanuit de fabriek is geïnstalleerd, zodat ik niet afhankelijk ben van andermans sleutelvaardigheden.
Nu zit ik te kijken bij de BMW R1100RT, omdat de aankoop prijs mij wel bevalt en deze goed in de kuipen zit waardoor ikzelf zo veel mogelijk uit de wind zit én deze motor handvatverwarming heeft. Ook zoek in een toerbuffel omdat ik er ook mijn boodschappen e.d. mee moet doen en dan wel wat ruimte kan gebruiken

Echter nu is mijn vraag: Hoe betrouwbaar zijn deze motoren?
p.s. Een woon-werk rit is maar 10 min.
p.p.s. Ik heb ook bij de Honda pan european gekeken, maar die zijn vaak ouder en missen vaak handvatverwarming. Ik vind het fijner wanneer dit vanuit de fabriek is geïnstalleerd, zodat ik niet afhankelijk ben van andermans sleutelvaardigheden.
Laatst bewerkt: