kosten voorvork keringen ?

heb ze nu het waren er 2 voor 17 euro
maar ga gewoon 1 er in zetten want ( word 3 nov 14, saterdag, morge)
dus ben niet super gespecialiceerd dus eerst ma een, hebbe altijd nog reserve jah


mvg, joren
 
heb ze nu het waren er 2 voor 17 euro
maar ga gewoon 1 er in zetten want ( word 3 nov 14, saterdag, morge)
dus ben niet super gespecialiceerd dus eerst ma een, hebbe altijd nog reserve jah


mvg, joren
Beetje heel erg stom.
Altijd beide vervangen, dingen hebben niet het eeuwige leven en kan dus puur op "ouderdom" lek zijn gerakt.
Is dat zo is de andere in no time ook lek+ dat je ook de olie moet verversen en dat doe je niet in maar 1 poot maar in beide.
Die olie moet je trouwens zo i zo af en toe verversen, wordt vaak vergeten maar heeft best veel effect als die vers/goed is.
 
En wat voor motor is het?
De advies dat je hebt in gekregen zijn gratis en boven alles goed... Simpel de 2 kerings vervangen en verse olie d`r in... Olie is ook niet duur en heb je het probleem opgelost voor nog 2 jaar...
 
In plaats van geld te investeren in keerringen, zou ik eens wat geld richting een instituut sturen waar ze taallessen verzorgen. Misschien is dat een betere investering op dit moment, maar dat is altijd wat lastig in te schatten.

Succes met je keerringen.
 
Sorry, ik besef dat ik een verschikkelijke misdaad begaan ben. Maar als er in de openingspost al staat: "Snel andtword peas!" dan vergaat mij al de zin om een nuttige reactie te geven.
Nu doe je het zelf ook, het verschil tussen hebben en zijn is tamelijk groot.

Ik moet toegeven dat TS niet echt snel leert. Maar hij probeert het wel! (het sleutelen dan, niet het taalgebruik)
 
Terug
Bovenaan Onderaan