koude start problemen kawa

benjoman

MF'er
24 okt 2011
44
0
Amsterdam
hallo allemaal,

mn kawa gpx start niet meer als die koud is behalve na een doelloos ritueel van blijven proberen. Laatst is die nog gecheckt en het volgende is gebeurd:

- bougiekabels vervangen
- carburateurs zijn gesteld ( niet schoongemaakt)
- nieuwe accu erin gezet

dit allemaal 3 weken geleden gebeurd. De dynamo doet het ook prima.

daarvoor nog nieuwe bougies erin gezet

is die warm heb ik heb probleem niet. had het probleempje vorige week voor de eerste keer en heb weten te omzeilen door wat gas bij te geven bij starten. de gouden regel lijkt ' start die niet in een keer, start die niet meer' als ik vanmiddag terug ben van werk zal ik kijken of die met de startkabel aan te krijgen is.

iemand verder ideeen????
 
hallo allemaal,

mn kawa gpx start niet meer als die koud is behalve na een doelloos ritueel van blijven proberen. Laatst is die nog gecheckt en het volgende is gebeurd:

- bougiekabels vervangen
- carburateurs zijn gesteld ( niet schoongemaakt)
- nieuwe accu erin gezet

dit allemaal 3 weken geleden gebeurd. De dynamo doet het ook prima.

daarvoor nog nieuwe bougies erin gezet

is die warm heb ik heb probleem niet. had het probleempje vorige week voor de eerste keer en heb weten te omzeilen door wat gas bij te geven bij starten. de gouden regel lijkt ' start die niet in een keer, start die niet meer' als ik vanmiddag terug ben van werk zal ik kijken of die met de startkabel aan te krijgen is.

iemand verder ideeen????

Voortaan alleen warm starten?
 
Je kan tijdens het starten wat remmenreiniger of deodorant in je luchtfilter spuiten. Als hij dan start, weet je dat hij niet genoeg brandstof krijgt (en wordt het tijd om de carburateurs schoon te maken).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan