Kouwe jatten deel 2

Kaboom

MF'er
1 jul 2001
144
0
Na mijn postig van deel 1 heb ik uiteindelijk toch gekozen voor de verwarmde handvatten. Orginele van Honda want die waren het gemakkelijkst te monteren en pasten dan direct op mijn systeem (Honda BB). Na uur zaten ze drop en het was zeer goed voelbaar. Met de koude dagen op standje max en karre maar. Het is inderdaad niet zalig makend maar toch heeft het voor mij die toegevoegde waarde om ze aan te schaffen.
Ik kon na aankomst op m\'n werk (45 min rijden) gewoon m\'n vingers goed bewegen en de sleutels en sloten goed hanteren. Okee twas nie goedkoop (200 eurootjes) maar ze waren het voor mij wel waard. Allen moet het weer nu ook wel een beetje meehelpen want ik heb hem al een paar dagen niet meer aan hoeven doen.
en dat wou IK wel ff kwijt.
 
Na mijn postig van deel 1 heb ik uiteindelijk toch gekozen voor de verwarmde handvatten. Orginele van Honda want die waren het gemakkelijkst te monteren en pasten dan direct op mijn systeem (Honda BB). Na uur zaten ze drop en het was zeer goed voelbaar. Met de koude dagen op standje max en karre maar. Het is inderdaad niet zalig makend maar toch heeft het voor mij die toegevoegde waarde om ze aan te schaffen.
Ik kon na aankomst op m\'n werk (45 min rijden) gewoon m\'n vingers goed bewegen en de sleutels en sloten goed hanteren. Okee twas nie goedkoop (200 eurootjes) maar ze waren het voor mij wel waard. Allen moet het weer nu ook wel een beetje meehelpen want ik heb hem al een paar dagen niet meer aan hoeven doen.
en dat wou IK wel ff kwijt.

Tip: Ga naar Scandinavie, Zwitserland, Oostenrijk of Siberie.
 
Heb ook maar handvatverwarming op de motor gemonteerd, want het was toch echt niet leuk meer. Je hebt nog wel last van minder warme vingers/vingertoppen, maar het is veel beter als niets.

Ik heb trouwens een setje van ca. fl 80,- van Louis.
 
Dat setje van Louis, is dat een beetje te monteren voor een a-technisch persoon als ik, of is daar wel enige handigheid voor nodig.

vraag 2: werkt het ook nog een beetje, of merk je wel dat het goedkoper is??

CU,
Ryser.
 
Ik weet het niet met die verwarming e.d.... het is het dan weer net niet. Koop dan toch liever een paar goede handschoenen. Oke, ik kon dan wel het eerste half uur niet schrijven op de zaak. Maar een kniezor die daar op let. 8-)
 
ik heb ook iets leuks verzonnen op warme handen: probeer es van die handbeschermmotorcrosskapjes (ik weet het officiele woord niet) uit. Geen last meer van wind, dus kou, en regen, als je hard genoeg rijdt.

:? ok, het ziet er niet uit, maar dat gaat er gewoon van de zomer weer af! :P
 
ik heb ook iets leuks verzonnen op warme handen: probeer es van die handbeschermmotorcrosskapjes (ik weet het officiele woord niet) uit. Geen last meer van wind, dus kou, en regen, als je hard genoeg rijdt.

:? ok, het ziet er niet uit, maar dat gaat er gewoon van de zomer weer af! :P

Als eens eerder op gereageerd toen een ander hier ook mee kwam. Zo veel helpt dat niet hoor. Gister had ik ook nog kouwe jatten. Ik rijd op een enduro motor met standaard die crosskappen, maar het wordt echt wel koud als je constant rond de 100km/u rijd. (kan je nagaan als je op een sportmotor een tikkie harder rijd).
 
Voor echte kouwe jatten moet het toch wat meer gaan vriezen, want met deze winter zou je (los van de regen) toch niet veel last hebben.

Het schijnt dat verwarmde handschoenen (werwarmen handrug) beter werken dan handvatten, maar ik heb met geen van beide ervaring.
 
Terug
Bovenaan Onderaan