Kouwe rillingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen gevoel in je donder? :N
Sorry hoor, maar wat staat er nou helemaal in dat bericht. Een eenzijdig ongeval. Tuurlijk triest, maar ik kan er verder ook niets mee. Die dingen gebeuren nu eenmaal helaas.
 
Is vast een tikvaut.

Heb veel met mijn vrouw gereden (ze is nu gestopt met motorrijden) en dan krijg je wel de kriebels van zo'n bericht.
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen. Je verplaatst het naar je eigen situatie.
 
Sorry hoor, maar wat staat er nou helemaal in dat bericht. Een eenzijdig ongeval. Tuurlijk triest, maar ik kan er verder ook niets mee. Die dingen gebeuren nu eenmaal helaas.
:^

zijn wel andere dingen waar ik meer mee kan zitten dan dit ;)
 
Is vast een tikvaut.

Heb veel met mijn vrouw gereden (ze is nu gestopt met motorrijden) en dan krijg je wel de kriebels van zo'n bericht.

Snap niet dat je hiervan kriebels krijgt. Elke dag is er wel ergens een bericht te vinden over een (onbekende)verongelukte motorrijder. Moeten we die berichten allemaal maar gaan posten op MF :?
 
triest, maar er mogen/mochten toch geen topics geopend worden over ongevallen als er geen mf-er of bekende van een mf-er bij betrokken was, ander blijven we bezig.
 
Snap niet dat je hiervan kriebels krijgt. Elke dag is er wel ergens een bericht te vinden over een (onbekende)verongelukte motorrijder. Moeten we die berichten allemaal maar gaan posten op MF :?


:^

daarom hebben ze richtlijnen hier op M-F

;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan