KPN \"past\" de MXstream prijzen aan

BertV

Hant ghemaect
21 mei 2001
11.492
6
Amersfoort
KPN verhoogt per 1 februari de abonnementsprijzen van het Mxstream-pakket (internet via adsl) omdat ze een \"beetje\" krap bij kas zitten.

Het gaat om een verhoging van 20% zonder verbetering van snelheid. :(

Totaal moet er nu meer dan € 72 (160,-)per maand betaald worden voor 53kb/sec...

Op: fambus.dhs.org/kpn/index.php

...kun je KPN op een makkelijke manier spammen met een klachtenbrief.
 
d`oh, ik zit al een maand te wachten tot ze bij KPN zo vriendelijk zijn om eindelijk mijn mx-stream an te sluiten.

Betaalde eerst 4 piek voor een biertje, nu 2 euro !
 
wie het laatst lacht, lacht het best

nouja, met chello is het ook elke maand huilen, maarja. Die krijgen meteen op hun flikker als ze ook maar over prijsverhoging dromen.. :)
 
Dit wordt mij te gortig...

160,- per maand, ik zit erover te denken om te kappen met ADSL en af en toe in te bellen...

Mod-status af dus... \ '(
 
wie het laatst lacht, lacht het best

nouja, met chello is het ook elke maand huilen, maarja. Die krijgen meteen op hun flikker als ze ook maar over prijsverhoging dromen.. :)

Da\'s niet waar: een paar maanden geleden heeft Chello de prijs verhoogd van 89,- naar 99,-. Verder ervaar ik zelden problemen met Chello, misschien dat jouw wijk brakker is qua kabel. Trouwens, in mijn wijk staat een huis te koop met een goede kabelaansluiting: iets voor jou!?
 
Een kromme stunt van KPN, ik heb ook mxstream en vanaf februari willen ze de nieuwe prijswijziging al invoeren.

Dat vind ik niet erg, want in februari is Cistron hier beschikbaar 8-)

[edit]
Hoe kom jij trouwens op een bedrag van 160 gulden, BertV ?
Ik heb zojuist ff nagekeken en ik ben per maand 110 gulden kwijt (€ 50,-).
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Da\'s niet waar: een paar maanden geleden heeft Chello de prijs verhoogd van 89,- naar 99,-. Verder ervaar ik zelden problemen met Chello, misschien dat jouw wijk brakker is qua kabel. Trouwens, in mijn wijk staat een huis te koop met een goede kabelaansluiting: iets voor jou!?

Ik ben ook erg blij met chello *D 160 kB download is toch wel aardig.
mxstream hebben we niet eens in dit dorp :)
 
Het is overigens geen 23%, je kan het KPN deel immers niet los krijgen. Je zult toch moeten rekenen met het hele product, dus provider + KPN.
 
Dit wordt mij te gortig...

160,- per maand, ik zit erover te denken om te kappen met ADSL en af en toe in te bellen...

Mod-status af dus... \ '(

Is dit inclusief je maandelijks telefoonkosten of alleen voor het ADSL gebeuren? Als het alleen voor de ADSL-shit is, dan vind ik het idd aardig aan de prijs. Zitten je telefoonkosten hier ook bij in, dan valt het op zich wel mee.
 
Hoe kom jij trouwens op een bedrag van 160 gulden, BertV ?

€ 27,95 (KPN) + € 22,24 (ZON) = € 50,19

maakt 160,-


Telefoonkosten + ISDN abbo komen hier nog bij
 
Laatst bewerkt:
Dat is een aardige kostenpost. Daarom heb ik dus m\'n gewone telefoon de deur uit gegooid. Alleen nog kosten voor het mobiel bellen en m\'n @Home abbo. Al duur genoeg :(
 
€ 27,95 (KPN) + € 22,24 (ZON) = € 50,19

maakt 160,-


Telefoonkosten + ISDN abbo komen hier nog bij

Rekenwonder :? €50,19 is geen 160 piek hoor...
50.19 * 2.21 = 110.92 ( volgens mijn calculator.)

OF om het simpel te houden ( het ezelsbruggetje 2*€bedrag+10%.) 2*50+10% = 100+10=110...
 
Nieuwe prijzen KPN (in Euro\'s)
Basic 64/512 kbit/s 27,95
Extra 256/1024 kbit/s 33,95

En dan je provider kosten er boven op.
Dus zelfs als je ADSL extra hebt is het nog maar 74,- + provider. Hoe kom je toch aan 160,- in totaal ?

In guldens bij adsl extra:
Dus 74,- (KPN) en dan iets 50,- (provider)= 124,-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In guldens bij adsl extra:
Dus 74,- (KPN) en dan iets 50,- (provider)= 124,-

Foutje van mij, Provider wordt natuurlijk ook duurder bij adsl extra dus voor provider is het iets van EUR 49,90. Dus 110 gulden.

110 (Provider) + 75(KPN) = 185 Gulden voor ADSL Extra

Maar zag dat je Zon abbo FL 50,- was dus neem aan dat je basic hebt.

[me]AcXeller bedenkt dat de KPN rekening van twee maanden is[/me]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
gelukkig kan ik gratis op het internet...
ik bel savonds bij werk in...en het werk belt mij terug...kosten... €0,04 voor de eenmalige verbinding...

downloaden doe ik wel op me werk...toch een lease lijn liggen van 512 up en 512 down...

kost ook niks...
dus ....dit is de allergoedkoopste en makkelijkste manier van internet...

DE baas betaald :)
 
Ik zit serieus te denken m\'n ADSL op te zeggen.
Ik ga per 1 maart ook verhuizen en dan neem ik in mijn nieuwe huis wel Chello, kost minder en gaat sneller.

www.mordax.nl is trouwens een leuke site op te checken hoe snel de internet verbinding is in jouw wijk.
 
BertV, voor dat bedrag wat jij noemt heb je zowat ADSL Advanced/Fast. Daar betaalde je 175 piek voor. 110 aan KPN en 65 aan de provider.

Ik werk zelf bij een provider, dus ik betaalde per maand 50 piek aan KPN. Nu dus 60 piek. Ach, ik deel de verbinding, dus 5 piek per maand extra. Dus 2 liter benzine minder in m\'n auto dus per maand! :)

Maar die klacht-emaitljes helpen niet, gaan zo de vuilnisbak in. Consumentenbond moet z\'n best maar doen, en anders is het gewoon deze troep slikken. Zoals we ook al moeten doen met de euro, dat alles omhoog gaat, behalve het loon. :(
 
gelukkig kan ik gratis op het internet...
ik bel savonds bij werk in...en het werk belt mij terug...kosten... €0,04 voor de eenmalige verbinding...

downloaden doe ik wel op me werk...toch een lease lijn liggen van 512 up en 512 down...

kost ook niks...
dus ....dit is de allergoedkoopste en makkelijkste manier van internet...

DE baas betaald :)

ah.., wolterskluwer.., ff wardialertje op loslaten... 8-)
 
Maar die klacht-emaitljes helpen niet, gaan zo de vuilnisbak in. Consumentenbond moet z\'n best maar doen, en anders is het gewoon deze troep slikken. Zoals we ook al moeten doen met de euro, dat alles omhoog gaat, behalve het loon. :(

Was net op het nieuws dat de HCC overweegt een rechtzaak aan te spannen tegen KPN.
 
Terug
Bovenaan Onderaan