Kraak bij wegrijden

DPP

Die hard MF'er
10 apr 2009
601
11
Nijmegen
Hallo,

Ik heb een zx6r '03. Bij het wegrijden hoor/voel ik 3 a 4x trak trak aan volgens mij de linker kant bij de motor. Heb het gevoel dat ik het ook in mijn linkervoet voel. Het is heel goed merkbaar als ik vanuit stilstand weg rij. Ik voel het ook als ik heel langzaam rij in de 1e en dan gas geef. Ik heb het gevoel dat ik het ook heel lichtjes merk in de 2e als ik langzaam rij en dan gas geef.

Er is vandaag een nieuwe kettingset op gekomen dus daar kan het niet aan liggen. Linksys is gesmeerd maar hoor nog wel lichte kraken als ik de motor in en uit veer.

Waar moet ik naar gaan kijken? Koppeling (maar die zet rechts), Lager, tandwielen?

Thx
 
Laat je het doen door die monteur die dacht dat het een krukas lager was?........lijkt me een goed idee

O trouwens. Hij had het linksys gesmeerd want ik had eerst het vermoede dat dat het was. Het is dat ze het bij HK zeiden anders had ik niet meer aan het linksys gedacht. Ging er van uit dat als je het linksys smeert ook even checkt op speling(aangezien ik aangaf dat ik een kraak had).

Sterker nog een week nadat het linksys gesmeerd was ging ik even wat rivets voor de kuip halen want ik miste er 2 aan de onderkant van de kuipen. Ik wil de rivets er in stoppen en er hangt me toch een klodder vet aan de onderkant van de kuip. Als ik die op het achterwiel gekregen had -O-

Ik hoor hem nog zeggen; "Ik heb de vetspuit er echt lang opgehad maar er kwam niets uit. Het moet losgehaald worden om het goed te smeren" :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan